Allaha şükür elim ayağım tutuyor ama hiç bir zaman sevgililik teklifi almadım acaba çirkin olduğum için mi böyle diye düşündüm
Bide flört etmek falan hiç denediğim şeyler değil yani hiç yapmadım
Bide flört etmek falan hiç denediğim şeyler değil yani hiç yapmadım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Kendi kendini uzak tutmuşsun hiçbir ortamda girip çevre edinmemişsin demekki kimseye yüz vermeden yasamışsın ondan
Yani genelde herkesle arkadas degilim az arkadasi olan biriydim her zaman
Bunların etkisi de çok ama sana bı öneri vereyim hiç sevgilin olmamasi kotu rezil bi durum degil aksine çok iyi bi durum kendin için en iyisini yapmışsın böyle devam et hiç bulaşma bu işlere bence daha çok canın yanar aşk pişmanlıktir
Bi teyzem var ve oda boyle soyledi insanlara bakip kendine bende sorun mu var deme dedi
Ama etrafimdakilere bakiyorum herkes birbirine teklif ediyor falan ama ben hiç öyle bir sey yasamamisim yani garip oluyor
İnsanlar hayatlarını yarin ne olacak diye düşünmeden yaşıyor çünkü bende yaşadim biliyorum her bir yaşadığımız ilişki vs flört ileride sürekli karşımıza sorun olarak çıkıyor bu sefer kafan daha çok ağrıyor aşk bi sure sonra bitiyor sevgi varsa surer yoksa surmez ama süren ilişkide marotonlaşarak giderek basitleşir ve iki tarafta da sıkılmalar başlar bı ilişkiye baslayan bittimi baska iliskiye başlar döngü boyle döner gider ondan ona ondan ona hiç gerek yok eskiden şimdiki aklim olsaydi bende hiç bulaşmazdım bu işlere
Ne demek istediğni anladım ve haklısın ben zaten öyle bi iliski bitirip baska iliskiye basliyorlarya insanlar cok hizli geliyor bana sonra diyorum ki benmi yavasim acaba yani diyorum ama sen boyle yazinca iyi hissettim Şu an bi kez olsun tam olsun en iyisi bence ama o dogru kiside hala karsima cikmadi :(
eğer bir kız olarak hiç teklif almadıysan ya gerçekten çirkinsindir ya da hiç sosyalleşmemişsindir
Sadece bir gurubum var onlarlatakiliyorum ve bu hep böyleydi
Evet. Birine teklif et ve uyar
korkma başıma çuval geçiririm
öyle takılırız.
İyide hiç hoşlandigim biride olmadi hayatimda
Bu nasil bir cevap ayrica ya
Benim için o anlama geliyor ama sizi görmediğim için bir şey diyemem.
Hayır kesinlikle değil demekki Allah hayırlısını cikarcak karsina
Güzellik-çirkinlik el ayak tutmakla alakalı bir şey değil ki.
Alakası bile yok kimlerin manitası oluyor görsen şok olursun. Sosyal ortamla alakalı bir durum
Ben şok oluyorum gercekten nasıl ya diyorum
Neye nasıl ya diyorsun
Bu kız buna nasıl bakmis yaa diyorum ya da tam zıttı
Aynen estağfurlah kimseyi küçümseme anlamında yazmadım elbette sonuçta bende yakışıklı birisi değilim ama gerçekten bazen görüyorsun ve ne alaka diyorsun
Yok küçümseme degil zaten absurt olduğu için diyoruz birde çirkin olduğu için sevgilisi olmadığını sanmasin diye
Ya çirkinsin ya da ulaşılamaz görülüyorsun
Annem 2. Si diyor yani yuz vercek gibi durmuyosin ondan diyor bide tesetturluyum
Tesettür problem değil. Demek ki yaklaşmaya çekiniyorlar
Yani erkek arkadasimda olmadi kiz lisesindeydim sonra universitedede Şu an yok yani olur demi ilerde yani umarim olur
Olacaktır
Sağlam süt emmiş temiz kız bunla evlenilir 😂😂
Hoslandigin biridemi yok su anya knk
Hic olmadi knk
Hayır
Bul burdan birini,
Internetten yapcak biri degilim
Ne alaka burada konuşursun
Reelde buluşursun
Ben burdan yaptığım oldu
Flörtleştik İstanbul'da oturuyorduk
1 hafta sonra buluştuk
hyrr hyrr
Bilmem çirkin misin olabilirsin de
hayır o anlama gelmez
yok ne alakaa