Sevgilinin hediye almaması? Lütfen görüşlerinizi bekliyorum benim icin kiymetli?

Arkadaşlar merhaba konu başlığından anlaşıldığı üzere sevgilimin hediye almamasi doğrusu hayatımda sevgilimden önce karşımdaki erkekler o kadar güzel jestler yaptıkı ben ona ragmen kabul etmedim onlari ama zamanında diğer erkeklerin bana jest yapip erkek arkadaşımla cok yakin bir ilişki kurmamiza rağmen hediye almaması kiriyor çiçekleri sevdigimi biliyor almadi henuz farklı sehirlerdeyiz aralıklı görüsebiliyoruz ve bulustugumuzda genelde birliktelik yaşıyoruz en sonuncu bulusmamizda cicekciye kadar gitmis ama sabah geldigi icin açık değilmiş fotografinida atti hatta aradim 9 da acacaklarini söyledi seni bekletmek istemedim bende geldim dedi onun yerine yanında pamuk şeker almış sanırım ilk aldığı sey bu bulustugumuzda yemek parasini veya sinema biletlerini öder o tarz bir durum yasamadm dogrusu zaten ben öyle pahalı seylerde beklemiyorum kendisi çalışmıyor öğrenci de diyebiliriz herhangi maddi geliri yok cok zorlamak istemiyorum onu da aslında ama bana bir tane sürpriz yumurta alması bile mutlu eder birgün önceden geldiğinde yaniliyor muyum birliktelikte yaşayınca insan ister istemez bir seyler bekliyor benim yaşantım onunkine göre daha farklı biraz ayri dunyalardaniz o da bunun farkinda bazen bunun altinda eziliyor gibide hissediyorum benim icin cebinde 5 tl si olsun 3tl sini benim icin harcasın o benim gözümde en güzel insandır hediye olayını belirtiyorumda beklentilerimin olduğunu ama yapmıyor ne yapabilirim daha bilmiyorm iliski içinde yaşadığım tek sıkıntı bu ne yapabilirim öneriniz var mi ayrica bu durumlardan dolayı ayrilmayi bile düşündüm çünkü üzülüyorum haketmiyor muyum diyorum su zamana kadar evime cok kez cicek gelmiştir haddi hesabi yok ama ben ondan bekliyorum... ve çoğu arkadasim onun beni tasiyamayacagını söylüyor...

Sevgilinin hediye almaması? Lütfen görüşlerinizi bekliyorum benim icin kiymetli?
Cevapla