Hani ne kadar "ne alsam beğenir" denilse de bazen "acaba beğenir mi" kaygısı ufak ufak başlıyor.

Hani ne kadar "ne alsam beğenir" denilse de bazen "acaba beğenir mi" kaygısı ufak ufak başlıyor.

O kaygıyı daha önce yaşamadım. Eski bir ilişkimde, genelde beğendiği, hoşlandığı şeyleri öğrenmeye çalışıp onlardan yola çıkarak hediye almıştım. Gayette beğenisini belli etmişti. Şimdi keşke almasaydım diyorum.
Çünkü hak edecek bir kişi olmadığını yaptığı hatadan sonra fark ettim..
Çooooooookkkkk teşekkür ederiiiiiimmmmm😇😇😇
Biz bı alışveriş merkezine giderdik beğendiği şeyi alırdım ertesi gün ona çaktırmadan. Verirdim bir özel günde. Ben öyle çok kafamı yoramam ne alayım diye
Cevap
4Cevap
Herkes yaşamıştır beğenmeyen sevgiliye bir daha hediye alınmaz 😅 daha mantıklı olur yani
Hayır sevgilime içten geldiği için alıyorum mutlaka beğenirdi
Genelde hediye seçimi konusunda iyi oldugum icin bunu dert etmem 😌
Hayır yaşamadım hediyeyi beğenmemek
olmaz nezaketen kabul edilmesi gerekir 🌼
Sevgilim hiç olmadı ama olsaydı da yaşamazdım bunu zira gönüller bir olsun.
yaşamadım genelde hep zevklerimiz uyuşurdu ve seçici biri de değildi zaten
Çok yaşadım ve yaşıyorum 😅😅
Olmayan sevgilimle yaşamadım
Beğenmezse kendi zevksizligi beni bağlamaz
Hiç yaşamadım 😂
Hayır hiç yaşamadım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar