Tabi ki vericem ama bir ayıcık aldım kocaman ve beklediğimden çok çok iyi geldi bayıldım onun çok beğeniceğine eminim🩷
Bu yılıda ayıcık alanımızı bulmadan kapadık🥹
Tabi ki vericem ama bir ayıcık aldım kocaman ve beklediğimden çok çok iyi geldi bayıldım onun çok beğeniceğine eminim🩷
Bu yılıda ayıcık alanımızı bulmadan kapadık🥹
Cevap
8Cevap
Genelde öylesi anlarda aynısından kendime de alıyorum gadası
Bazı şeyleri karşının alması lazım mesela onun için anlamlı olucak ama diğer türlü anlamsız yinede kendine jestlerdde güzel tabi djdk sanırım kendimede sipariş giricem
Oldu, abi süpermiş ya diyip kendime de aynısını almıştım. Hem hediyeyi alan mutlu hemde ben
Arkadaşımın liseli kardeşine aldım kendiminkinede daha ufak bir şey aldım ama o o çocuğun nasibiymiş djdk heyecanlıyım beğenir umarım
Çok oldu maalesef, napalım güzel hediye seçiyorsak wkdkskd
Ya bu bence bambaşka bir incelik benim içim gitmeli istemeliyim ki hediye edebileyim bazı insanlar çok özensiz bu konuda
Kesinlikle ben de çok önem veriyorum, beğendikleri zaman da çok mutlu oluyorum
Annem ve abime aynısından aldırıyorum çokk güzel dimi abiii bak herkes kardeşine alıyor diyorum sonra abim susmam icin bana alıyor 😂😂😂
Ilk okulda öğretmenler gününde kum saati almıştım sonra onu vermedim sanırım çünkü çok beğenmiştim
galaxy note 10 almıştım kırmızı. hediyeydi. kabul etmedi.
daha yil bitmedi belki bulursun
Hediye almadım ki vereyim
2 tane alsaydın
Ne alaka
Birini kendine
Almak istesem alırdım
Olmadı.
Olduydu.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, o duyguyu ben de çok iyi bilirim! 🎁 Hele kocaman, yumuşacık bir ayıcık olunca insanın içi gidiyor değil mi? Ayıcığı hediye etmek için sabırsızlanırken, bir yandan da ona tutunmak istiyorsun, anlıyorum seni. Ama şöyle düşün, sevdiklerinin o hediyeyi açarken yüzündeki mutluluğu görmek de paha biçilemez bir duygu! 💖 Belki kendine de benzer bir tatlış alırsın, kim bilir? 😊 Zaten yeni yıl yaklaşıyor, her yerde indirimler var. Kısa bir alışveriş turuna çıkabilirsin! Unutma, hediye vermek kadar, karşı tarafın mutluluğunu hissetmek de çok değerli. 🎅✨ Şimdiden harika bir yılbaşı diliyorum sana! 🥳💫