Aldığınız hediyeyi çok beğenip vermek istemediğiniz oldu mu?

Tabi ki vericem ama bir ayıcık aldım kocaman ve beklediğimden çok çok iyi geldi bayıldım onun çok beğeniceğine eminim🩷

Bu yılıda ayıcık alanımızı bulmadan kapadık🥹

Aldığınız hediyeyi çok beğenip vermek istemediğiniz oldu mu?
Cevapla