Merhaba,
Hani evlenirken nikah memuru soruyor ya, "hastalıkta ve sağlıkta eşin olarak kabul ediyor musun" diye. Peki sevgililikte bu durum ne kadar geçerli?

Merhaba,
Hani evlenirken nikah memuru soruyor ya, "hastalıkta ve sağlıkta eşin olarak kabul ediyor musun" diye. Peki sevgililikte bu durum ne kadar geçerli?

Hayvanlar durmaz hastayken bir sebepten kavga çıkarıp kaçar bir bahaneyle küser; iyileştiğinde gelir. Sense aşık ve kör olduğun için anlamazsın. Sonra geriye dönüp baktığında yani uyanışa geçtiğinde anlarsın sadece sağlıklı ve iyiyken yanında olduğunu.
durabilir. durdum sevgilimde benim için durdu. Sevgilim çok yoğun çalışıyor bundan sebep akciğer embolisi geçirdi hemen hastaneye gittik yoğun bakıma aldılar adeta içime içime ağladım 2 gün sonra da ara yoğun bakıma aldılar ve ara refakatçi istediler hemen gittim hiç düşünmedim de bu çocuğun bir annesi var o yanında olmak ister diye hızlıca yemek yapıp gittim onun yanında kaldım ve beraber taburcu olduk... sevgilimde aynı şekilde ben hastalandığımda beni alıp hastaneye götürdü başımda bekledi birbirimizi yedirdik içirdik ve besledik... haftaya 1 sene olucak yıldönümümüzü kutlayacağız inşallah onu canımdan çok seviyorum...
teşekkür ederim daha güzelleri sana nasip olsun inşallah
Ben sevdiğim adamın yanında dururum. Sevdiğim adama diyeceğim tek cümle 'Korkma ben varım' .
Ne olmuş banaaaaa
Hiç mi 😛
Sataşmak mı ayıpmış 😛😛
İmparatoriçenin şeytani askerleri olamaz mı? Yoksa kaleyi kim koruyacak lhjgxhxg
İmparatoriçe ve şeytani imparator mu? 😛😛
Evettttt 🫠
Bu devirde kimse durmaz, ailen dışında.
Cevap
8Cevap
Durmazlar evliler zor duruyor khghfk
Ben genelleme kadınıyım djjd
Ben sevdiğim kadının her zaman yanında olurum tabi ki de
Gerçekten severse evet yanında olur, olursun. Sevmeyenin sadece sağlık değil, bahanesi varsa her durumda yanında olmaz :d
Kesinlikle canı cehenneme😂
Fiziksel olarak olmasa da yanında hissettirmesi yeter
Gerçek seven insan, her şartta ve her koşulda sevdiğinin yanında kalır..
Sahte sevenler, başından salmak için dakka kaybetmez... Allah herkesin karşısına hayırlı insan çıkarsın...
Korona olmuştu hic düşünmeden evine gidip yemek yapmıştım karantina döneminde yesin diye yine olsa yaparım eminim o da yapardı
@LastGuest kesinlikle çok cesurca bir davranış
Sevgiliyken yanında olamadiysa evlendikten sonra da yanında olmaz. Şu halde o kişiyle evlenmek zaten hata olur
Durmalı, sizi değiştiren şey bir imza olmamalı
"Dost kara günde belli olur."
Durabilmeli ama benim kadar fedakar olanına rastlamadım bu konuda.. Erkekler bu konuda kadınlar kadar yetkin değil..
Durması gerekir evet. Samimiyet bu gibi durumlarda belli olur.
Grip olsa herkes yanında olur da büyük hastalık geçirdiğinde sanmıyorum.
Yüreği olan durabilir..
Önemli olan zaten bu kara günlerinde yanında durmak.
Durmalı zahmet olmazsa
Önemli olan kötü günde yanında durmak bi zahmet dursun
Seviyorsa ve imkan varsa durur.
Durmalı
Ailesi izin verirse baş ucundan ayrılmam
Durmayan seviyorum demesin zaten.
Gerçekten seviyorsa durur
Yok hayır durmaz eğer gerçekten sevmiyor ise
Sanmıyorum öyle bi sevgili olduğunu 😂😂😂
Şu dönemde duran olmaz
Ben dururm
Tabiki öyle olmalı
Durması gerekiyor
Kalmazlar
Durur
Olur tabii ki neden olmasın mesela
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?