en yalnızının anlık 3flört, 1-2ciddi düşündüğü, 1-2 mantık evliliği diye cepte tuttuğu beyaz yaka zeki ama çirkin, 1unutamadığı exi diye gider.. welcome to tr

en yalnızının anlık 3flört, 1-2ciddi düşündüğü, 1-2 mantık evliliği diye cepte tuttuğu beyaz yaka zeki ama çirkin, 1unutamadığı exi diye gider.. welcome to tr

ooo durumlar o kadar kötü ise hiç bir kıza güvenilmez, çak geç o zaman direk, kimseye ciddi gözle bakamazsın uğraşamam ben bu kadar yalancılıkla allah korusun böyle tiplerden
Bu devirde yalnızım diyenden kork. Kimse yalnız değil mutlaka alttan alttan giden bir şeyler vardır
Cevap
2Cevap
Ya uydurma genelleme yapma bari her kız 10 erkekle konuşmaz. Yalnızım diyen biri yalnız olabilir.
en yalnızım diyenin tokmakçısı, uzatmalısı ve yedekleri vardır.
Genelleme yapma. Her kız etrafında gördügün gibi degil.
Benim hayatımda erkek sivri sinek bile yok mesela. 😂
bütün kadınların ilişkinin içindeyken bile yedek tutmalarından kaynaklanıyor bir tanesi bile sadece yaşadığı ilişkiyle ilgilenmiyor potansiyel adaylarla ufak tefek iletişimde kalıyor mevcut insan hayatından çıkınca 1. sıradaki flört adayı ile iletişim arttırılıyor yok kafasına yatmadı mı 2. sıradaki ve böyle devam ediyor kabul edelim bu satranç onlar tarafından daha iyi oynanıyor
Ben böyle kadınlar yok demiyorum. Hepsi aynı degil diyorum. Ben bütün erkekler s*pık ve t*cizvci desem nasıl ki doğru olmaz? Senin de genellemen yanlış. Her kes k*şar mi lan?
Vallah ben kendimi bildim bileli yalnızım. Yedekte bile kimsem yok. Bazı kadınlar kendi hallerinde yaşamayı bilir. Kendi kendine yetebilir. Bunu artık bir anlayın ya.
@paptya0077 anlamaz ki kafa basmıyor
Aynen. Kişi kendinden bilir işi.
Ben yalnızım ve hiçbir erkekle bağlantım yok. Genellemelere beni dahil etmeye kalkışanı çarparım. Yok öyle yağma.
Abi seni fena üzmüşler anladım kaç günkü sorularından. Ama kadınlara yüklenme. Herkes bir değil. Nasıl her erkek aynı değilse kadın da değil.
buradaki kadınlar daha sorunlu... assosyal iişsiz tipler... oturdukalrı yerden zengin koc a hayali kuran tipler...
ibrahim tatlısesin dediği gibi
yalnızım DOSTLARIM yalnızım yalnız :D :D
yalnızım diyenden korkacan :D :D
Kanka instagram cevaplamadigi +100 istek vardır. Gelen kutusunda+10 mesaj vardır. Cevaplamadigi +200 mesaj vadir falan filan
sıfır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?