Biraz uzun olucak ama okursanız sevinirim merak ettiğim bir konu. şimdi ben 1 ay önce kırtasiyeye gittim çıktı falan çıkardım?

Oranın kütüphanesinde çalışan biri de beni izledi bir süre daha sonra gelip çıktıları inceledi. Kırtasiye sahibine benim de deneme çıkarmam gerekiyor dedi bende istersen ben ona atarım sana çıkarsın dedim neyse ben kırtasiyeye sahibine attım çıktıları 2 gün sonra kırtasiyeye sahibi yazdı bende silindi dayıma atabilir misin diye. Numarayı yanlış yazdığı için atamadım ona attım aradan bir ay geçti gene bende silindi dayıma atabilir misin dedi attım bende numaramı kaydetmiş sizce amaç neydi sadece link miydi
Biraz uzun olucak ama okursanız sevinirim merak ettiğim bir konu. şimdi ben 1 ay önce kırtasiyeye gittim çıktı falan çıkardım?
Cevapla