Bir şey soracağım, biriyle arkadaşlığımızı keserken çabaladım bayağı, bana “gerçek çabalama sebebin ne” dedi, hoşlandığımı mı dşnd?

Dedim ki arkadaşımsın, dedi gerçekten şu an bu kadar çabalama sebebin ne. Yoksa onu bir şey için kullandığımı falan mı düşünüyor?

Bir şey soracağım, biriyle arkadaşlığımızı keserken çabaladım bayağı, bana “gerçek çabalama sebebin ne” dedi, hoşlandığımı mı dşnd?
Cevapla