Yakın arkadaşınızdan hoşlanıprken bizden olmaz diyip duygularınızı bastırdığınız oldu mu?

Selamlar. Konu başlıktaki gibi. Yaklaşık 3 senedir tanıdığım bir arkadaşım var. Çocukla samimiyetimiz başlarda çok güzel ve arkadaşça gibiydi (hala öyle) ama son 2 senedir kendisi hiç aklımdan çıkmıyor ve ona karşı hislerimin olduğunu fark ettim. Hem ayrı şehirlerdeyiz o yüzden istemiyorum hem de kendisiyle ilişki konusunda ters yapılarımız olduğunun inancındayım. Ama kendisi bir türlü aklımdan çıkmıyor... Söyleyip kurtulmak benim için kolay ama çocuğun eski sevgilisi benim yakın arkadaşım ve o kızlada aramızın açılmasını istemiyorum. Hemde çocukla arkadaşlığımız çok güzel bozulsun istemiyorum. Kendisinin defalarca ilişkilerine şahit olup konuştuk, dertleştik hiç üzülme gibi bir durumum olmadı ama yine de aklımdan çıkmıyor uzun zamandır. Sürekli onu düşünüp zaman zaman sahiplenici düşünceler içerisine giriyorum... Bastırmayı deniyorum duygularımı bakalım nereye kadar gidecek. Kendisine zerre açılmayı düşünmüyorum kendi içimde halledebilmek için uğraşacağım. Siz hiç böyle bi durum yaşadınız mı?

Yakın arkadaşınızdan hoşlanıprken bizden olmaz diyip duygularınızı bastırdığınız oldu mu?
Cevapla