Şu anki ilişkinizde veyahut geçmiş ilişkilerinizde en çok hangi meseleden dolayı tartışma yaşadınız?

Şu anki ilişkinizde veyahut geçmiş ilişkilerinizde en çok hangi meseleden dolayı tartışma yaşadınız?

Hayatıma gereğinden fazla müdahale edilmesi en çok sorun yaşadığım konu olur.
Bazıları sevgili olunca tüm hayatına el koymaya, sınırlar çizmeye çalışıyor ki bundan asla hoşlanmıyorum.
Cevap
5Cevap
Hiç ilişkim olmadı..
Ve anladm ki
Tartışmak isteyene ufak bir kıvılcım yeter
İncitmek istemeyene konuşup yapıcı olana ise en büyük sorunlar bile kavgaya dönüşemez
Su yaşımda bir ilişki yaşamadım çocuklugumda da onu giyme buraya gitme sununla gezme gibi kıskançlıklar akrep erkeği problems 🤣
İnatçılığım, özgürlüğüme ve keyfime fazla düşkün olmam, kısıtlanmayı sevmemem.
Kıskançlık
İlgisizlik
Daha çok kaçtım alay ederler diye
Ama tartıştığımız oldu
İlgisizmişim ondan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?