Erkek arkadasimla cok vakit geciremiyoruz sizce benden sogur mu?

Ben işte çalışıyorum ve ders calisiyorum onun icin onunla çok vakit geçiremiyorum. Iş sebebiyle mesajlarina cabuk dönemiyorum ve derslerle uğraştiğim için (anatomi) cok konusamiyorum. Haftada max 3 lere bulusuyoruz bunda da mecburen ders çalışıyoruz, ikimiz tıp ogrencileriyiz. Son günlerde çok yazmamaya basladi, aradigimda sesi saha sakin, düz cikıyor. Soguyor mu benden?
Güncellemeler
1 yıl
Artık buraya yazdiğım gibi değil daha iyi olduk
Erkek arkadasimla cok vakit geciremiyoruz sizce benden sogur mu?
Cevapla