6 ay asker yolu beklemek istemiyorum nişanı atarsam ah almış olur muyum?

Öncelikle yargılayacak olanlar şöyle diyim
3,5 senedir bekliyorum zaten kendınısı bi 6 ay daha beklemek artık canımı sıkıyor
2 ay sonra askere gidicek
Nişan atmak istiyorum çok ah almış olur muyum ki
6 ay asker yolu beklemek istemiyorum nişanı atarsam ah almış olur muyum?
Cevapla