21 yaşındayım bir işte çalışıyorum hayatım ev iş arası çok sıkıldım özgüveni düşük çekingen korkak biriyim
Aileme şakasına tecelimi bozdum 6 aylık gidiyorum dedim çok tepki gösterdiler
Bilmiyorum ya herşeyden çok sıkıldım asosyalim zaten bedelli yapsam ne faydası olcakki bana öyle değil mi işi de sevmiyorum kaybedersem de yapacak bişey yok parası için çalışıyorum
Manevi açıdan beni yıpratan bı iş için değer mi sizce
Napsak askerlik insanı açar mı
Ona göre karar alicam teşekkürler
Aileme şakasına tecelimi bozdum 6 aylık gidiyorum dedim çok tepki gösterdiler
Bilmiyorum ya herşeyden çok sıkıldım asosyalim zaten bedelli yapsam ne faydası olcakki bana öyle değil mi işi de sevmiyorum kaybedersem de yapacak bişey yok parası için çalışıyorum
Manevi açıdan beni yıpratan bı iş için değer mi sizce
Napsak askerlik insanı açar mı
Ona göre karar alicam teşekkürler
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer