Askerliği bedelli mı yoksa 6 aylık mı yapsam sizce?

21 yaşındayım bir işte çalışıyorum hayatım ev iş arası çok sıkıldım özgüveni düşük çekingen korkak biriyim
Aileme şakasına tecelimi bozdum 6 aylık gidiyorum dedim çok tepki gösterdiler
Bilmiyorum ya herşeyden çok sıkıldım asosyalim zaten bedelli yapsam ne faydası olcakki bana öyle değil mi işi de sevmiyorum kaybedersem de yapacak bişey yok parası için çalışıyorum
Manevi açıdan beni yıpratan bı iş için değer mi sizce
Napsak askerlik insanı açar mı
Ona göre karar alicam teşekkürler
Askerliği bedelli mı yoksa 6 aylık mı yapsam sizce?
Cevapla