Arkadaşlar bana yardımcı olur musunuz gerçekten içinden çıkamıyorum?

İlişkim uzun süre önce bitti sevgili olmadan önce bnmle çok ilgiliydi sonrasın dada ilgiliydi ama zamanla tartışmalarımızla aramız biraz bozuldu benim kapanmam konusunda bana çok ısrar etti kapanmassan olmaz demeye getirdi ben kapanamadım. Neyse 2 yıllık sevgililik sürecimizden sonra beni aldattıgını benleyken başkadıylada konuşmuş arada öğrendim sonra ayrıldık biz ama çok seviyordum yinede yazmadım gecen sene o tekrar yazdı cvp vermedim yine yazdı sonra cevap verdim biraz konuştuk bana senin yüüznden olmadı kapanmadın yapmadın falan dedi. Hala başka kızlar diyip duruyosun gibi şeyler söyledi. Aldattıgı hiç göz önünde yok. sonra tartıştık işte böyle. Neden tekrar dönmüş olabilir ve niye hala böyle davranıyor

Arkadaşlar bana yardımcı olur musunuz gerçekten içinden çıkamıyorum?
Cevapla