Hiç sevgilim olmadığı için artık bi erkekle anlaşamıycağımı düşünüyorum. İlk insan gibi hissetmem normal mi?

Şimdiye kadar hiç ilişkim olmadığı için bundan sonra bi erkekle anlaşamıycağımı düşünüyorum. Sonuçta bu yaşa kadar bi erkekle ilişki kurmayı öğrenememişim yabani gibiyim.

Hiç sevgilim olmadığı için artık bi erkekle anlaşamıycağımı düşünüyorum. İlk insan gibi hissetmem normal mi?
Cevapla