22 yaşındayım hiç sevgilim olmadı. Biriyle konuşursam üzülürmüşüm gibi hissediyorum normal mi?

22 yaşındayım ve bu zamana kadar flört hariç sevgilim olmadı. Konuştuğum insanlar ya eski sevgilisine döndü ya da yeni birini buldu ve bu durum beni gerçekten etkiledi anksiyete tanısı konuldu. Yıllardor artık kimseyle konuşamıyorum konuşsam panik yapıyorum güvenim olmadığı için de hep bi korku içindeyim. Daha hayatıma kimseyi alamayacağımı düşünüyorum.
bu düşüncelerden nasıl kurtulabilirim?
yazanlar var ama dönersem üzülücekmişim gibi geliyor napmalıyım?

22 yaşındayım hiç sevgilim olmadı. Biriyle konuşursam üzülürmüşüm gibi hissediyorum normal mi?
Cevapla