
Evet.. Yılların kadrolu başı açık arkadaşlarımıza bir tavsiye verecek olsanız bu ne olurdu?

Evet.. Yılların kadrolu başı açık arkadaşlarımıza bir tavsiye verecek olsanız bu ne olurdu?
Merhaba,
İnsanlar insan değil, göründüğü gibi değiller olduğu gibi görünmüyorlar köprüyü geçene kadar herkes melek rolünde oynuyor, dikkat et! 😅
İnsanın insana üstünlüğü yoktur. Hiç kimse senden daha üstün değil!
Sosyallik iyidir, adım at, sosyal atik atılgan ve özgüvenli olmalı!
Azdan az çoktan çok gider, babba! 😅
Valla ruh halime bağlı içimden geldiği gibi yazıyorum 😅o an bunlar geldi içimden 😂
Benim erkeklere tavsiyem var.
Biz kadınlar;
Yapıcı eril enerjisi yüksek, karar verebilen verdiği kararlara istikrarlı bir şekilde uygulama iradasine sahip olan, koruyan kollayan, bilmem nesi elinde gezmeyen, empati yapabilen, sevgisini davranışları ve sözleri ile gösterebilen, verdiği sözleri tutan, aradaki güveni korumak için çabalayan erkekleri hayatımızda isteriz.
Tabii bu saydıklarımın hepsini kişilik ve karakterinde barındıran erkek daha görmedimde neyse...
Teşekkürler ✌️
Ricalar 😌
Her an ilgi bekleme, karşındaki müsait olmayabilir.
İlk görüşte aşk vesaire yaşamak gibi değil aşk dediğin. Gerçi Freud'a göre aşk yoktur libido vardır. Yani doğru pek aşk yoktur libido var genellikle.
Aşk dünyasında adım atmak biraz cesaret ister ama korkma, herkes bir yerden başlıyor! Önce kendine güven, çünkü sen harikasın. Flört etmeye başlamak için küçük adımlarla ilerle, örneğin hoşlandığın biriyle sohbet açmakla başlayabilirsin. Kendin olmayı unutma ve eğlenceli ol! 🥰 İlk etapta küçük flört sinyalleri göndermek, işleri kolaylaştırır. Eminim ki, zamanla rahatlayacaksın ve aşk maceran daha da heyecanlı hale gelecek! 💕
Cevap
8Cevap
Ben tavsiye vermem olgun insan kendisi karar verebilir.. ama kendisi olsun yeter derim
İlk defa çikolata görüp yemiş Afrikalı çocuk gibi sevinme, kat kat üzüleceksin😂
Saygılı kişilerle ilişki yaşayın.. size lan diyen hödüklerle değil...
Bu ilişkiden ilişkiye değişir kendisi olmasını tavsiye ederdim saygısını yitiren erkekten olmaz derdim
Hayatının en doğru şeyini yapıyorsun.. Böyle devam et derdim..
Seni gerçekten seven birini bulursan kaçırma direkt nikah masasına😄
sen sen ol her soylenene inaniyomus gibi yap ama inanma
Kaybettiğin hiçbir şey yok yaşanan gereken şey seni bir şekilde bulur derim :)
Benimde hiç olmadı tavsiyeler işe yaramıyor herkes işine geleni söylüyor.
kimseye inanip guvenmeyin, besbekar olmak en guzeli
Bilmiyorum ki. Yani onu sevmeyen birisini ne kadar severse sevsin bırakmasını söylerdim.
Kendin ol, kimse için değişme. Biri gitmek istiyorsa tutma, her zaman daha iyisi vardır
Olm sen manyak mısın?
Neler kaçırdığının farkında değilsin. Hayatın anlamı burada.
Kafa rahat en azından
Aşk işi çoğu zaman dert işidr
Allahn sevgili kulusn değerini bil
hayatta cok guzel seyleri kaciriyorsun. kendine guven ve hayati yasa.
beraber bi mezar kazıp ölelim mi derdim çünkü anlattığın kişi benim
Böyle devam et ama karşı cinsinle ya da insanlarla nasıl konuşulur diye öğrenn olgun kall hiç kimseyle konuşmayanlar genelde sıkıcı ve garip oluyor
Valla zamanında çok tavsiye verdik yine bildiklerini okudular. O yüzden vermem tavsiye falan ne halin varsa gör derim
Gerçek bı ilişki yaşadıktan sonra kendisiyle ilgili çoğu şeyin değişebileceğini söylerdim
Bence hiç o tutkulu hevese kapılmasın kader zor günü azap eder
Doğru yoldasın dewam et başına bela alma😂😂
Seni sevdiğini dile getiren herkese inanma derim
Doğru yoldasın böyle devam
Hemen öyle herkese güvenme
E o zaman başta bana vermeniz gerekecek
Gerçi benim ssvgilim olmadı tanışma olayı vs oldu flört oldu o zmn
Doğru yoldasın aferim
Kisaca acele etmesin hic bir sey icin.
Tavsiyeyi alan tarafta olayım ben 😃
Hadi ordan yemezler" cevabını alir
Benim verecek bir tavsiyem yok maalesef
Yaşayıp görmesi daha doğru, tavsiyeye gerek yok..
Olmasın boş ver derdim ahah
Sakin ve kendin ol derdim.
En iyisi kardeşim. Doğru yoldasın derdim
Allah sana hayırlısını versin inşallah
Bana tavsiye verin jdjdjdj
Tavsiye vermem yaşasın her seyu
Gir dagda yasa derim
Devam böyle.
Tavsiyem yok
Böyle devam derdim
Aynen devam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?