Bu mesaja sizce tepkisi ne olur , aniden atıcam hiç yazmadan?

Senden neden hoşlandığımı bilmiyorum , bu bir teklif değil ve senden herhangi bir cevap beklemiyorum , duygularımı daha fazla içimde tutamazdım çünkü biliyorum ki ben seversem gerçekten çok severim ve kendimi üzmek istemiyorum.
Daha fazla uzatmak istemedim çünkü umursamaz bir adamsın öyleki senin bu halinide sevmeye başlayınca artık zamanının geldiğini hissettim senden hoşlanıyorum
Bu mesaja sizce tepkisi ne olur , aniden atıcam hiç yazmadan?
Cevapla