Tartışmayı bile bilmeyen eşime karşı ne yapmalıyım?

22 yaşındayım. 2 yıldır evliyiz, 1.5 senede sevgililik ve nişan dönemi geçti. 4 aylık bir bebeğim de var. Hiç iltifat etmez, güzel söz söylemez (Kocamın yapısı böyle). Özgürlüğümü kısıtlamaz, canım sıkılmasın diye arada birlikte dışarı çıkarız. Beni de seviyor biliyorum fakat çok küçük bir olayda bile kavga çıkar, söz konusu ailesi olunca haklı bile olsam benimle ya tartışır ya trip atar ya da sürekli konuyu değiştirir.(ailesiyle birlikte yaşıyorumz) Haklıyken haksız duruma düşürürdü. Her konuda yardım ettim hep yanında oldum hep alttan aldım. Çok zor duruma düştük benim dışımda kimse yanında olmadı. Düzeldi zannettim. Bunun için çocuk olmasına onay verdim. Gebeliğim boyunca düzeldi zannettim. Üstüme titremesi haksız bile olsam alttan alırdı ta ki doğumdan sonra gene eskisi gibi oldu. Tartışmayı bile bilmiyor. Sürekli pireyi deve eder. Gidecek yerim yok param yok bir işim yok ailem evlenmeden önce kapımız açık dedi fakat en ufak kavga da bile kapımız kapalı dedi. Bebeğim için katlanıyorum ne yapmam gerekiyor? Çok üzülüyorum bir yandan bebeğimi düşünüyorum. Ne yapmam gerekiyor? Lütfen mantıklı cevaplar verin.
Tartışmayı bile bilmeyen eşime karşı ne yapmalıyım?
Cevapla