Evli adam yavastan ayrilmak istiyorum? Pskopatligi tuttu. Ayrilsam baskasi olur diyorum? Olamaz diyor?

İlişkimiz oldu. Ben 2 3 kez olur biter sandim.3 ay oldu hala bitirmedi. Ben Şu an cesaret edemiyorum. Ben buna soguk olcam sana dedim. Sabah dediki birbirimizden sikilirsak bunu söyleriz saygı duyarım dedi. Bir cunle kullandim soyle algilamis baskasi var. Oda dedk baskasi olmasin. Ben dedim senin olsugun sürece olmaz dedim. Bak evi birakip sana geliyorum dedi. Sana zaman ayiriyorum dedi. Bosansin talebim yok oda kandirmadi zaten bosanmicam dedi. Aksamina da dedim ben sen bitersen başkası olur dedim Olamaz dedi. Kisitliyor beni küfür ediyor napacagim

Evli adam yavastan ayrilmak istiyorum? Pskopatligi tuttu. Ayrilsam baskasi olur diyorum? Olamaz diyor?
Cevapla