Sevdiğiniz kişi sizi sorun ediyor gerek mesleğinizden gerek yaşınızdan gerek isteklerinizden veya istemediklerinizden nasıl bir tutum sergilersiniz?

Sevdiğiniz kişi sizi sorun ediyor gerek mesleğinizden gerek yaşınızdan gerek isteklerinizden veya istemediklerinizden nasıl bir tutum sergilersiniz?

Mesleğimi, yasimi ya da hayatımı eleştiren kimseyi hayatımda tutmam açıkçası tepkim sert olur, ama bu konuda sevgilimin de tutumu önemli yani yanında ki kadını koruyor mu yoksa, aa canım biraz alttan alalım falan mı diyor eğer böyleyse zaten direkt orada ayrılırdım. Diğer türlü tepkimizi koyduğumuz halde hala devam edip üzerime gelirlerse valla kusura bakmasınlar komple hayatımdan çıkmış olurlar... benim ailem yapıyorsa ben de tepkimi koyarım sevgilimin dövmesi vardı bileğinde ufak ve babam karşıdır dövmeye tanışmaya gelmeden önce uyarmıştık babamı kalp kıracak, sorun yaratacak bir şey söylemesin diye...
Hem soruda hem açıklamada farklı soru görüyorum 😅
1. Soruya gelirsek, aile işleri sıkıntı yaa
Aile bir ilişkiyi kabul etmiyorsa o 2 kişinin mutlu olması zorlașıyor. Olan gençlere oluyor.
2. si ise, ne hali varsa görsün. Beni her halimle kabullenmeyecek insanı ne yapayım? Unutmayın kimse, kimse için değişmez. O kişi istediği için değişir nokta.
Benim ailem arıza tipler şkgdd ya bu sevdiğim adama be kadar güvendiğime bağlı esasen. Beni her ne koşul olursa olsun bırakmayacak ve yanımda duracaksa ben de her koşulda yanında dururum onun. Zor olur evet ama ne kolay ki?
Şu şekilde cevap verebilirsin.:
* Mesleğim benim için çok önemli. Ancak, işimi hayatımın merkezine koymak istemiyorum. Hem kariyerim hem de ilişkim benim için değerli.
* Yaş farkımızın bizim ilişkimizi etkileyeceğini düşünmüyorum. Önemli olan, birbirini anlamak ve desteklemektir.
* Benim için dürüstlük çok önemli. Birlikte bir gelecek hayal ediyorum ve bu konuda seninle açıkça konuşmak istiyorum.
Unutmayın: Her ilişki farklıdır ve bu nedenle en iyi yaklaşım, sizin ve sevgilinizin özel durumunuza göre şekillenmelidir.
ouzinyo, ne kadar zor bir durum olduğunu anlıyorum. Aşk engel tanımaz derler, ama bazen aileler bunun tam tersi olabiliyor 😅. İlk adım, sevdiğinle açık bir şekilde konuşmak olmalı. İkiniz de aynı tarafta olduğunuza emin olmalısınız. Sonrasında birlikte ailenin endişelerini anlamaya çalışabilir, sabırlı ve sakin bir şekilde konuşarak çözüme gidebilirsiniz. Anlayışla ve sevgiyle her şeyin üstesinden gelinir 🥰. Senin görüşün nedir bu konuda?
Cevap
5Cevap
Tuttum sergilemesi gereken ben değilim, sevdiğim kişi.
Tutum* bu arada
Hayır tutmadım
😅😅
Ona bırakırım hallederse eder edemezse de canı sağolsun ne diyim
Ben orta yolu bulmayı denerim tabi ki de
Çözülmeyecek bir sorunsa ve sevdiğim kişi iki arada kalıyorsa ayrılırım.
Asıl iki deli bir araya gelmeli
Deli olup birlikte eğlenmek icin 😅
Saçmaaa 😅
Eee yanii😌
önce bi karar almadan benimkisini izlerim ne yapıyor ne tepki veriyor ama negatif bi tepki ise beklediğim gibi savunma yapmıyor beni ezdiriyorsa biter
Sevdiğim kişide iş bitiyor burada o bulacak aradaki dengeyi ben muhatap olmam sevgilimin işi çözmesi lazım sonuçta onun ailesi ve o tanıyor onları
Sevdiğim kişinin göstereceği reaksiyona bakarım
Bir şey yapmam istemiyorlarsa bende onlara bayilmam olur biter
Sevdiğin kişide şahsiyet var mı ona bakarım. Onun duruşu önem. arz eder..
Kimseyi dinlemem ben sonuçta evlenince aynı evde yaşamayacaksınız
Eğer gerçekten seviyorsam yardım ederim, bırakmam❤️💚.
şu an bu durumu yaşıyorum ve yaşamaya da devam edicem gibi gözüküyor eşimin babası çok cahil biri herşeye karışıyor sanırım bunu baştan bilseydim yollarımı ayırırdım huzur yok kiminle evlisiniz belli değil
Her şeyimi sıkıntı ediyorsa yokluğum eminim mutlu edecektir. Yokluğumla odullendirirdim sessiz ve usulca.
Sorun değil bizimkilerde kafandan kırık, adı üstünde sevdiğim kişi sevmesem bahane edip giderim ama ortada sevgi varsa dururum.
Sevdiğim kişi sıkıntı olmadığı sürece sıkıntı değil. Önemli olan sıkıntı çıkaranların tutumlarına sıkıntı çıkaracak birinin olmaması.🤓
bu durumla uğraşmayın bence. çok sıkıntılı bişey.
Direkt ailesine karşı sınır koymuyorsa, bakın ailesini silmiyorsa demiyorum sınır koymuyorsa asla lamına cimine bakmayın direkt bitirin. Yıllarca sizi oyalayacak ve en sonunda yine ailesini karşısına almayacak.
Sevdiğim kişiye bağlı bişey yapmıyorsa. çaba göstermem her şey olacağına varır
Koşarak uzaklaşırım.. zira sevgiliyken neyse ama evlenince kabus oluyor
Sevdiğim kişinin tavrı daha önemlidir bu durumda
Aile Sıkıntıysa çok zor o ilişki yürümez.
Ailesi sıkıntılı birinden uzak durmak gerek
Denge bulmaya çalışırım, ilişkiler fedakarlık gerektirir, baktım gerçekten çoook farklıyız o zaman sallaaa
Onları doğduklarına pişman ederm
Kızı kaçırırım.
Ayrılırım
Sevdiğime söylerim uyarması için
Umursamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?