Gizli Üye(30-35)1 yılBu konuda kizlar daha ılımlı bence. Kizlar sevince, baska yonlerini gorunce dis gorunus pekte onemli olmuyor ya da baska yonlerini gormek icin firsat verme konusunda daha iyiler kızlar.
Bende biriyle konustum sanaldan. 2 ay. Bulusma ayarladik. Dedigi yere gittim. Arkadaslari da vardi. Arkadaslarindan ayrilip yanima geldi. Kahve ictik. 20-25 dk kadar oturduk konuştuk. Ben biraz haliyle heyecan ve cekingendim.
Mesajlarda benden hoslandigini ve sohbetimi begendigini dusunmustum. Kendisi de demisti sohbetin sariyor diye.
O bulusmadan sonra aksamina engelledi beni. Muhtemelen tip olarak begenmedi. Benden sonra diger arkadaslariyla da kritik yapmislardir zaten. Bana karsi pek samimi de degildi.
Normalde konuskan, neseli, esprili biriyim. Huylarimi 20 dk da elbette gösteremem. Beni tanıyanlar bilirler, severler, eglenirler, mutlu olurlar benimle.
Benim huylarimi tanima firsati veren, bu degerli zamani bana veren erkekler görecek. En degerli kisimlari bu firsati verenler gorecekler aslinda. Direkt tipten, dis gorunusten puan verip gecen erkekler o degerli ve iletisimi saglayan, iliskiyi yuruten kismi goremiyor bircogu. Kaybeden onlar aslinda, kendileri bilir.
Erkekler daha gorsel, daha estetik algisi yuksek, artik gunumuzde sosyal medyada bir ton kiz görmekten guzel diyebilecegimiz kizlari bile begenmiyorlar. Ki bende fena degilim.
Daha gorsel varliklar olduklari icinde kizlara karsi direkt puanini verip gecen, begenmedigiyle muhatap olmayan, gozune hitap etmeyeni tanima geregi duymayan, tanisma, o kadini tanima firsati vermeyeni de cok var.
Kizlar en azindan bu konuda daha insancil. Erkege sohbet muhabbet, tanisma firsati veriyor. Bakiyoruz iyi hissettiriyor mu, deger veriyor mu, iyi biri mi vs diye. Bu yuzden erkek zengin olmasa dahi kadini iyi hissettirdigi icin tipsiz, maymun gibi diyebilecegimiz tiplerin yaninda cok guzel kadinlar gorebiliyoruz.
Ama yakisikli erkegin yaninda da cirkin kiz goremezsiniz. Ortalamadir en fazla, gideri vardir yani. Yakisikliyi gecin, tipsiz erkeklerin yaninda da cirkin kiz goremiyorsunuz.
Karakter olarak uygunsa diger eksikleri goz ardi edebiliyoruz biz kizlar. Ama erkeklerde ne yazik ki bu pek yok. Gozune hitap etmiyorsan, istedigi kriterlere sahip degilsen zaman harcamaya bile degmezsin erkekler icin.
54 Yorumla
Soran1 yılGerçekten çok haklısınız. Bu yüzden sevgili olurken foto bile istemedim ondan. Daha sonra istedim. Çünkü benim için asıl önemli olan gerçekten erkek adam olması. Şefkatli ve sevecen olması.
- 1 yıl
Güzel yorum.
- 1 yıl
Aynen çok haklısın ben güzel bir kızım ama tipe pek bakmıyorum beni iyi hissettiren erkeklerle oluyorum tipsiz diyeceğim çocuklara sorduğumda ben kısa olsaydım şişman olsaydim burnum büyük olsaydı buluşunca ne yapardın dedim kendimden soğutmaya çalışırdım dediler bu kadar da durustler 😂😂
- 1 yıl
Bende soransa sizde kendinize haksızlık ediyorsunuz ve erkeklere karşıda tam olarak doğru düşünmüyorsunuz. Görsellikten herkes etkilenir. Ancak emin olun sizin gibi düşünen erkeklerde çok. Görüştüğünüz veya erkeklerin görüştüğü herkes böyle değil. Buradaki kritik nokta sanırım sosyal ağlardaki etkileşimin çok sağlıklı olmaması ve güven üzerine kurulu olmaması. Bence kötü düşünmeyin. Daha doğrusu bu konularda iki tarafta olumsuz olmamalı.
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)1 yılTipi çok da iyi olmayan bazı erkekler dilli oluyor. Girişken, sempatik, güldürmeyi bilen bir karakteri oluyor. O şekilde karşısındakini mest eder mesela. Seninki de öyle yapmış. Bence zamana bırak bakarsın birgün ona çok aşık olursun, neden olmasın..
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yıl😅😄😆 neye güleceğimi şaşırdım. 😆😄😅 sanaldan sevgilim demişsin. Yüzyüze görmediğin biri. Görüşmediğin biri, sevgili değildir zaten. Bir gündür çıkıyoruz demişsin 😅 gülünç. Traji komik bişey bu. Sevgili oldukdan sonra yüzünü attı demişsin 😅😄😆 trajedi resmen 😅 kaç yaşındasın kızım sen. 😅😆😄
03 Yorumla- 1 yıl
Aynen bari yüzünü görüp sevgili olsaydı hsjsjs
Cevap sahibi1 yılYüzünü görmeden, canımlı, cicimli konuştun diye, sevgili olduğun anlamına gelmez. .. Yani sevgililik değildir o
Cevap sahibi1 yılOrta okul çocuklari gibi 😄😆😅
Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. 1 günlük sevgili düşünmeden terk et. Beğenmediği ve sevmediğin bir insana 1 dk ayırman zamana yazık. Tabi senin albenin de önemli, eğer vasat bir tipin varsa şansın zor. Açıkçası kadınların ve erkeklerin düşünce biçimi farklı.
02 Yorumla
Soran1 yılBence oldukça güzelim ya da ortalama bir tipim var
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
45Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u 1 yılTipe göre seçmeyin bence
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
1 yılTanidikca daha çok seveceksi ve sevdikçe dış gorunusu geri planda kalmaya başlayacak emin ol. Evlilikte mutluluk ve istikrarın olması. Değer görme.. kıymet bilme. Sevme sevilme... msevgicsaygi sadakat. . gibi duyguları karşındaki erkekte yaşayabilmek icin.. adamın tipiyle ilgisi var mı sence.. evet aslında var. Yakışıklı biri. özguveni yüksek olabilir. Ve aldatabilir. Ona yetemeyebilirisn.. vb. ama çirkin biri..(beni sevmiş. deger vermiş.. sadık opmaliyim.. bana başka hayat arkadaşı yok derm. kiymet bilir. Şanslısın. bu şansını iyi kullan.
17 Yorumla
Soran1 yılTeşekkürler
- 1 yıl
Abicim hep kendinize göre biciyorsunuz donu. Kendine goresini seçsin. . yakışıklı değil ilerde kadin yakışıklı bir erkek gördüğünde içi gidebilir ve aldatabilir. Sonuçta insanız. Herşeyi erkeğe sadiklikga getiriyorsunuz ya. Kadına böyle ol diyorsun erkekte yakışıklılık yoksa bile olsundu. olnuyor işte. Aldatiliyorsunuz sonra. Dengi dengine de geç
- 1 yıl
Dengi dengine olmayipta mutlu olanda çok çift var. O tipsiz erkek arkadaşını bırak.. ondan sana yar olmaz diyemi akıl verelim. Böyle mi bakalım konuya. Misal erk. ark. in çok yakışıklı.. yakışıklı olmasi seni ona bağlayan en önemli sebeplerden biri diyelim. Sen bu bakış açısı ile adam Allah korusun bi kaza gecirse adama tekmeyi koyucan demek.. çünkü seni ona en çok bağlayan sebep artık ortadan kalkmış olacak. Yazık. Bırakın bu ergen kafalarini artık. Fiziksel yeterlilik evlilikte mutlu olmaya yetmiyor. Elbette olmalı ama yüzüne bakılacak kadar olsun yeterli. Sen prensini aramaya devam et. Başına bir iş gelirse.. evlilikte ya da ilişkin devam ederken.. fiziksel yeterliliğini kaybedersen bir kaza bir hastalik. O zaman sevdiğim beni terk etmekte haklı olabilir.. terk etmeli.. güzellere gitmeli diyorsun demek. Bakış açısına bak ya. Evlen de bakalım yetiyormu.. guzelligin.. esinin yakışıklılığı mutlu olmana.. evlendikten sonra tekrar yazarsın.
- 1 yıl
Ben 21 yıldır evliyim gayette tecrubeliyim. Böyle konular önemli. yatağa girdiğinde arzulamiyorsa o iş gitmez. Yakışıklı değilmiş. Sen çirkin bı kadınla seks yapabilirsin ama kadınlar sizin gibi değil yüzüne baktığında evet yakışıklı diyebilmeli kendince NOKTa Kiz bunu sorun yapmışki yazmış buraya sadakat duyamaz ona hatta belli bir süre zamn verir ve bitirir.
- 1 yıl
Saygı duyuyorum. Yalniş tespitler değil elbette tespitlerin.
- 1 yıl
@Papatyaadası ay çok haklısınız gerçekten kendileri güzel kadın olmazsa yüzüne bakmıyor (cogu) ama kadın bakinca suçlu oluyor. Herkes dengine göre bulsun en iyisi
- 1 yıl
@Papatyaadası ilk dedikleriniz çok sert olsada ikinci yazdıklarınız sizin açınızdan mantıklı. Ancak kadın başka özellikleri çekti diyor. Yani bu sanırım kişiden kişiyede değişebiliyor. Evlendikten sonra elbetteki tecrübelerinize saygı duyuyorum. Ancak o muhabbet bazı şeylerine görmezden gelmeye sebep olabiliyor demekki
1 yılCok acik konusacagim.
Sen bu kisiyle arkadas degil de sevgilisin.
Bir gun evlenirsen yatagina kadar alacaksin.
Dolayisiyla az da olsa elektrik alman lazim yoksa hem senin hem onun icin sorunlar cikacak.
Fakat %20 bile dis gorunusunden elektrik alabiliyorsan, asiri begenmesen bile hayatindan cikarmamani tavsiye ederim.
Gencligimiz guzelligimiz/erkegin yakisikliligi gecici seyler.
Onceligin zor zamaninda yaninda olur mu?
Mesela sakat kalsan terk edecek birisi mi?
Hamilelik doneminde aldatacak birisi mi?
Ailesine karsi seni ezdirecek birisi mi?
Evlendikten sonra ilgisini cekecek, hirsla sevgi gosteren birisi mi?
Bence davranislarindan bunun cevabini yavas yavas topla.
Bunlarin cevabi bedeninden cok daha degerli72 Yorumla
Soran1 yılÇok teşekkür ederim cevabınız için. Sanırım onunla konuşmalıyım.
- 1 yıl
Rica ederim
Bol sans🎀
Bakın kısa ve net açıklayayım. Bir kişi size saygı duyuyorsa , seni anlıyor dinliyor ve daima ilgi gösteriyorsa , size güven veriyorsa , sadakatlı ise aldatmıyor ve size sadıksa , düşünce fikir olarak uyum sağlıyorsa , sık olmasa da hoş sözler ediyorsa kısaca kıymetinizi biliyorsa çok önemi yok. Dış görünüş evet dikkatinizi az da olsa çekmeli. Yani illa çok yakışıklı veya çok güzel olunmasına gerek yok. Az da olsa dikkat çekiyorsa iyi. Sonuçta neler duyuyoruz. Aldatan , veya obje olarak kullanan , ezikleyen veya ezdiren ve düşünün ki siz yarın güzelliğinizden kaybetseniz ne olacsk. Kısaca dış görünüş dikkat çeker , karakter davranış ve olgunluğu insanı aşık eder. Sadece dediğim gibi az da olsa dış görünüşü dikkatinizi çekmesi lazım. Yoksa böyle sorgularsınız kendinizi
40 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılSevgilimle bende sanaldan tanıştım. Benimle geceleri uyanik kalıyordu (uyku sorunlarım vardı) ve benim rahat uyumam için uğraşıyordu. Birbirimizin zor zamanında tanıştık. İnstada takipleştik ama hayal ettiğim erkek tipiyle alakası yoktu. Resimlerine bakmıyordum ondan soğumamak için ve biraz mesafe koydum. Bana her gün günaydın yazıp ilgisini belli ediyordu. Profilini daha önce görüyordum ama askerden üniformalı uzak çekim yani pek bir şey belli degildi. Neyse o devam etti bende baktım çok tatlı temiz kalpli komik yani istediğim karakterde. Ara ara resim atıyordu. Ya fazla incelemiyordum soğumamak için. Sonra bi noktaya geldim gerçekten sevmeye başlamışım. Baktım resimleri tatlı gelmeye başladı zaten o sıra da iyice aşık oldum. şu an ne resim atarsa atsın ayyyy diye eriyorum. Eğer gerçekten seviyorsan zamanla güzelleşir. Sevemediğim insanlar çirkinleşiyor ve sevdiklerim çok güzel görünmeye başlıyor. Şimdi sorsan bana dünyanın en yakışıklı erkeği o dur derim.
21 Yorumla
Soran1 yılÇok haklısınız. Zaman bırakmayı seçtim bende.
1 yılHer anlamda çekim şart ben buna bakarım. Birde bu tarz şeyleri sormayı uygun görmüyorum. Çünkü sen beğenirsin sorduğun kişiler beğenmez laf söylenir falan soğur insan. O yüzden en sevdiğin birkaç kişiyle paylaşip ona göre hareket etmen. Değer veriyorsa cidden tipi boş ver. Ama midem almıyor yakinlasamiyorum diyorsan üzme boş yere
22 Yorumla
Soran1 yılEvet haklısınız. Yakın bir arkadaşımla durumu paylaştım. Zamana bırakmamı eğer düşüncem değişmez ise ayrılmamı söyledi. Ama bugün çocukla baya konuştuk ve yüzü falan hiç aklıma gelmedi. Umrumda olmadı açıkçası
- 1 yıl
Bazen sadece bir yol arkadaşı arar insan ve karsi cins bunu gayet iyi basarabiliyordur. Iste o zaman dış görünüşü önemsiz kalır.
Gizli Üye(30-35)1 yılBen bu durumu 19 yaşımda yaşadım ve aman üzülmesin diye aman aman diye diye tüm hataları da affetmiştim 6 senem gitti
Kendini kötü hissedebilir ve bunu istemiyorsan 1 hafta 10 gün daha konuş sonra babam yakaladı de ya da istemiyorum sanaldan zorlanıyorum de bir bahaneyle bitir31 Yorumla
Soran1 yılTeşekkürler
Komik ve eğlenceliyse seni mutlu da ediyorsa bence devam et Her şey dış görünüş değil dış gorunusu elinde olmayan bir sey
komik, sakaci, romantik olan ama dıs gorunusleri yuzunden reddedilen intihara kalkışan insanları dusun Ayrıca kişisel bakım yaparsa belki gözüne daha hoş gözükebilir
Senin kararın belki karşına daha iyi birisi de çıkabilir11 Yorumla
Soran1 yılÇok haklısınız. Zaman bırakmayı seçtim.
Gizli Üye(36-45)1 yılOnun yuziune baktiginda sevisme anlarını dusunemiyorsan bırak. her şey ama iyi olsunla olmuyor. Kadınların en büyük sorunu erkeği sadece iyi birsii olsunda severim , guveneyimde sonrada seveyim. herseyi iyi düşün sonuçta aynı yataga sen gireceksin onun dudaklarından sen öpeceksin arzu yoksa hiç bir bok olmaz
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 420 cevap paylaştı. Erkekler yaş aldıkça karizmatik olur. Mutluysan tipin ne önemi var. Hem güzellik görecelidir sana çirkin gelen başkasına dünya güzeli gelir. Tipine göre sevgili olunmaz önemli olan sana ne hissettirdiği
10 Yorumla
1 yılBenim de eskiden sarışın ve renkli gözlü kadınlara zaafım vardı ama kalbimin sevdiği kadınlar tam tersi oldu. Hatta Hintli bir kadın sevdiğim de aslında sevmek için dış görünüşün pek de önemli olmadığını anladım.
10 YorumlaBeğenmediysen devam etmemelisin neden kendini belki severim diye zorluyorsun ki? Belkide sen onu gerçekten sevmemişsindir, sevseydin beğenirdin sana güzel gelirdi her şeyi. Ben böyle düşünüyorum
10 YorumlaGüzellik gecici, karakterse baki. Dışı iyi, içi boş birine bir sure dayanabilirsin. Hevesin gecince sadece sıkılırsın. Yani kısaca içerik önemli kanaatimce.
20 Yorumla
1 yılÇıkmaz deme şansını dene boş yok.. hesabına olmus seninki yapacak bisi yok mutluysan amenna ama ilerde hüzünlü gözyaşları dökme ona göre de dikkat et kendine 🙏🙏🙏🙏🙏
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 487 cevap paylaştı.
1 yılTarzını değiştirmesini kendine daha iyi bakım yapmasını önerebilirsin kırılmayacağı bir üslup ile kendine yakışanı giyen herkes güzeldir
20 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
1 yılErkeklerse yakışıklılık arama bence adam mı ona bak zaten gelip geçici bunlar evlenince saliyo herkes kendini Got göbek cikiyor
21 Yorumla- 1 yıl
Cansın
- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
1 yılSevgili olduysan demek ki fiziksel görünüşünü değil içini önemseyen birisin, bunun bir önemi yok ruhlarınız birbirine eş mi önemli olan bu.
10 Yorumla
1 yılBende çok çirkin birini sevdim sonra tanıdıkça sevdim ondan sonra beni aldatti
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
1 yılvalla güzele 40 günde doyulurda gönlü güzele 40 yılda doyulmaz derler sen bence ayrıl cünki siz mutlulugu hak etmiyosunuz yakısıklı olsun aldatsın dövsün sövsün icsin hakaret etsin umursamasın bunu istiyosunuz
00 Yorumla Gördükçe konuştukça çekici gelecektir uyum önemli
10 YorumlaSeni mutlu ediyorsa takılma zamanla ikinci plana düşer görüntü. Kadınlar isitseldir çünkü.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılYüz yüze belki daha iyidir 🤔 resmini görmeden neden oldun ki sevgili o da saçma belki tinerci tipli tinercinin tekidir. Gözleri okumak iyi olur yani demek istediğim
10 Yorumla
1 yılSeni mutlu ettiği halde dış görünüşünü kafana takıyorsan senin ona duyduğun sevgi değil. Sadece şu an ihtiyacın olan bir durumu paylaşıyorsun. Sana iyi gelmesini. Bu durumda ayrılman en doğrusu gibi.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılValla bişey diyemem çok tuhaf bı durum neden yüzünü görmeden sevgili oldun ki oda tuhaf ama önemli olan uyumunuz iyi olması ben zamanında sesinden etkilenmedim diye beni seven adamı reddetmistim
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.
1 yılKafanda ona ne hissettiğini iyice tart ve net bir karar verip hareket et
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
1 yılPi. ç bul emdiğini burnundan getirsin sonra da tekmeyi bassın sana Çocuk seni kraliçeler gibi yaşatıyor Allah'tan ne istiyorsun ki Sana saygısı var ve el üstünde tutuyor. Kaçırma onu
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılAdam komik ve iyi biryse fazlasını arama buldukların yakışıklı ama pislik olursa gelip ağlama
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılPeki sen güzel biri misin? Bunu seni sorgulamak için sormuyorum yani demek istediğim o çirkin olduğunun farkındaysa sende güzelsen seninle dış görünüşün için olabilir
11 Yorumla
Soran1 yılKendimi övmek ve ya onu küçük düşürmek istemem ama doğru
- Aşk İlişkileri konusunda 332 cevap paylaştı.
1 yılŞöyle düşün çok seviyosun ama ağzı kokuyor. Ayrılmazsında soğursun. Demekki çirkin buluyosan duyguların yeterli değil kendimden biliyorum.
00 Yorumla Çoğu kadınların yaptığını yap sende seni mutlu edeni bırak yakışıklı birini bul emin ol iyi zevk alırsın 🥴🥴🥴🤬🤬🤬
00 Yorumla
1 yılbirisi sana çirkin geliyorsa o kişiyi gerçekten sevmiyorsundur dostum. sen çocugu değil seni eglendirmesini seviyorsun maskotun olmuş bir nevi.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 651 cevap paylaştı.
1 yılFiziksel çekim yoksa olmaz..
Ayrıl uzatmadan, seni tatmin etmeyecek.04 Yorumla
Soran1 yılHayır konu fiziksel çekim değil. Sanal sonuçta.
- 1 yıl
Tamam da, fiziksel çekim zaten kişinin görünüşünden etkilenmek, çekim hissetmektir.
Sanal diye bunu umursamamak..
Bilmiyorum yani biraz vakit kaybı ilişkisi olacak gibi senin için
Soran1 yılÇok teşekkürlet
- 1 yıl
Rica ederim güzelim ^^
Umarım çocuk senden ayrılır sen de seni güldüren bir 'çirkin' yakışıklı bir şerefsizle ızdıraptan ızdıraba koşarsın.
00 YorumlaHani ic guzellige bakardiniz yuzde 99 nokta 8567,89 unuz. Noldu? Yemedi galiba 🫵🏻😂
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 923 cevap paylaştı.
1 yılSevgili olduktan sonra mi yüzünü attı ne yaşıyorsunuz siz
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 5,8b cevap paylaştı. Yani dış görünüş çok mu önemli senin için
🫠
00 Yorumlasanaldan zaten çirkin cıkar genelde. bence terket
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Valla zor iş ömür boyu içine sinmezse sürekli anksiyete olur
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,3b cevap paylaştı.
1 yılBize ne senin kimle sevgili olduğundan sanki biz flört edicez
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 13,6b cevap paylaştı. Yakışıklı olup uzecegine
Çirkin olsun mutlu etsin
De sen niye yüzünü görmediğin birisiyle sevgili oluyorsun ki
00 Yorumla
1 yılGerçek güzellik dışta değil içtedir sözünü unutma
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılBelli ki daha bücürsun bu soru çok belli etmiş🤣1 günlük birine hemde bu duruma bu kadar düşündüğünden belli
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılkeşke şu dış görünüşe bu kadar önem vermesenize mutlu olmayı bilseniz adam seni mutlu etme adına her şeyi göze almış
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBenim anlamadığım yüzünü görmediğin biriyle nasıl sevgili oluyorsun hani yüzünü görsen bile sanal ortamdan nasıl yapabiliyorsun?
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)1 yılTaa en baştan içine sinmemiş zaten. Belki biraz zor olacak ama şimdiden yol yakınken uygun şekilde ilişkiyi bitirmeni öneririm.
00 Yorumla
1 yılerkeğin güzeli çirkini olmaz seni eğlendiriyorsa mutlu ediyorsa oyna devam denir
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılOfff ne mlsiniz ya arkadaşin ztn diş görünüşe göre yargilayacaksa öyle arkadaşi sktr et
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yıldua et ôč da cikabilirdi. tek derdin bu olsun
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılYüzünü görmeden nasıl sevgili oldun 🙄 nasıl bir yokluktasin 🤦🏻♀️
02 Yorumla
Cevap sahibi1 yıl@FireW senin için onemli olan karakteriyse devam et. Çirkinliğini takma madem 😉
1 yılBence ayrıl.. Bu şekilde ona da zarar vermiş olursun. En azından adam kurtulur belki de gerçekten onu beğenip sevecek birini bulur.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
1 yılİcine sinmezse ayrıl
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. Görmeden sevgili olarak büyük risk almışsın
10 YorumlaSon yazdıklarına katılıyorum.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 581 cevap paylaştı.
1 yılYol yakınken bitir
10 Yorumla
1 yılÇocuğa durumu söyle 'o' senden ayrılsın çabucak
10 Yorumla
1 yılOnu tanıdıkça daha çok seversin.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 685 cevap paylaştı.
1 yılSevginle güzelleştir.
14 Yorumla- 1 yıl
ben de böyle bir şeyin içindeydim sanal hem de 1,5 sene sürdü ilişkim. ama inan bana sorun yapıyor işte ister istemez. Sevgi güzelleştiriyor tamam tamam da. Olmuyor işte bi noktada. Kimse kendini kandırmamalı, fiziksel çekim önemli bir sey ve herkes beğendiği insanlarla olmayı hakediyor bence.
- 1 yıl
Beğendiğin insan bitmez ki.
- 1 yıl
Ayran gönüllü olmaktan bahsetmemistim. Birini dış görünüş için de sevemezsin zaten. Ama o çok iyi anlaştığın bir ömür geçirmek sevdiceğine attraction hissetmezsen anlamı kalmaz bence
- 1 yıl
Hayran gönül. Attraction değil çekicilik. Ama haklısın doğru.
Aşk İlişkileri konusunda 578 cevap paylaştı. Nasıl yani
12 Yorumla
Soran1 yılSoruda gördüğünüz gibi.
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Görmeden niye sevgili oldun ki
01 Yorumla
Soran1 yılHemen fotosunu istersem kötü biri olduğumu düşünür dedim
Gerçekten seven tipe bakmaz
10 Yorumla- Devamını Gör (21)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer