Sanaldan biriyle tanıştık çok iyi anlaşıyoruz ama çocuk baya yakışıklı ve beni görmedi görduğunde çirkin bulacak diye üzülüyorum?

gördüğünde beni birakicak diye çok uzuluyorum cok iyi anlasiyoruz bilmiyorum ne yapayim

Sanaldan biriyle tanıştık çok iyi anlaşıyoruz ama çocuk baya yakışıklı ve beni görmedi görduğunde çirkin bulacak diye üzülüyorum?
Cevapla