Sanaldan tanıştığımız çocuk çirkin çıktı ne yapmalıyım?

ya arkadaşlar bir yerden tanıştık ettik foto çekmeyi çok sevmiyor atmadı zaten zor ikna ettim görüntülü konuştuk ya beklediğim gibi değildi hiç kırmak istemiyorum ama çok güzel anlaşıyorduk mizacımız bir çok komik tatlı durumu da iyi ama yanına yakışmaz yani ne yapayım bana da çok değer veriyor hoşlanıyor çok belli kendisi de söylüyor aklımdan hiç çıkmıyorsun diye ki 10 gün sonrasına buluşma ayarlamıştık o benim şehrine gelecekti (10 saat) bilmiyorum hiç bir zaman tam olmuyor ya mesleği iyi ama kendisi şerefsiz ya tipi kötü ama zengin ya çok yakışıklı ama pezenk hayat hiç bir kişiyi 4 4 lük kılmıyor bilmiyorum sizce ne yapmalıyım sadece tipini beğenmedim 4/10 bir erkek

Sanaldan tanıştığımız çocuk çirkin çıktı ne yapmalıyım?
Cevapla