2 hafta önce işe başladım müdürüm galiba özel bir duygu besliyor ben mi yanlış hissediyorum?

Geldiğim ilk günden bu güne kadar hep olumlu ve iyimser ilgili bir adam ama bana karşı farklı bu diğer çalışanlar tarafından fa fark ediliyor yaş olarak da çok fark olmaması ayrı durum ama ilk iş deneyimim bu denli yakınlık iyi mi bilemiyorum sürekli bir bahane ile mesaj gönderiyor aynı ortamda olmamıza rağmen gün içinde de mesajlaşma devam ediyor çoğu zaman beni yanına çağırıyor bir şeyler sormak için ama ufak tefek şeyler bugün önemli bir bahane ile bu saatte bile yazması duygularının o yönde olduğunu düşündürmemi arttırdı sizlere sormak istedim

Güncellemeler
1 yıl
3ayın sonunda 3 kez birlikte olduk beni kendine aşık etmeyi başardı ve vicdanen rahat değilim hiç bir konuda resmen kullanıyor ve ben aptal aşık şimdi biraz olsun kendimi toparlasam da bir yol bulamıyorum işten çıkmak istesem izin vermiyor kovmuyor da işle alakalı konular da var ilerde problem olabilecek sizce ne yapmalıyım? Mantıklı düşünemiyorum
2 hafta önce işe başladım müdürüm galiba özel bir duygu besliyor ben mi yanlış hissediyorum?
Cevapla