Eskisi gibi degil ofise gec geliyor benden bir sey istemiyor yuzume bakmiyor gozlerini kaciriyor mutsuz gibi eskiden benimle konusuyordu arada nadir birsey istiyordu gozlerini kacirmiyordu vs
Oncesindede kaciyordu zaten ama baslarda iyiydik sonra işte o kacinca bende kactim brnde kacinca dikkatini cekti sanirim birsy sordu gulumsiyerek cevao verdim oda tutamadi guldu sonra bakmiyor yuzume gozlerini kaciriyor kaciyor anlamiyorum
Orasi oyle Muhafazakar biri zaten ama bana karsi ilk bastaki gibi degil benden gozlerini kaciriyor elemanlarin yaninda beni izliyor goz goze gelince tekrardan gozlerini kaciriyor onunla konusurken baska seyle ilgileniyor bir sey istiyor o an tutamiyorum kendimi gulumsuyorum oda tutamiyor gulumsuyor ama hemen kendini toparliyor 2 ci patronumda benimle ilgileniyor onun dışinda mutlu değil ben huzursuz ediyorum sanki
yani neden onunla olmak zorundaymis gibi hissediyorsun ki, aranizda is konusunda bi sinif farki var ve bu kotu bi sey bence. Seni bu etkilemis olabilir kisiliginden bagimsiz
Orada baska patronumda var ondanda etkilenebilirdim onun karakterinden etkilendim ve hayatima sadece bir kisi girdi pek kimseyle olmakta istemedim ilk defa bunda istiyorum onu gorunce kalbim cikicakmis gibi atiyor cok mutlu oluyorum ama o cok mutsuz gibi ofise bile gelmiyor artik eskisi gibi benden bu denli kaciyorsa beni neden kovmuyor ya da evliyse yuzugunu neden takmiyor orada kimse evli oldugundanda bahsetmwdi
baskalarinin onun hakkinda kotu dusunmesini falan istemiyordur veya senin hissettiklerinden emin degildir bence. Beraber bi kahve icmeye falan ciktiniz mi peki
Evet enazindan netlesir oluru olmazi bilirim bu sekilde hem beklenti hem ukte hem belirsizlik var anlayamiyorum beni begeniyormu niye kaciyor ikinci patronumunda ilgisi var bana karsi o yuzden olabilir mi diyicem ama onu baglamaz peki bu sekilde devam ederse benimle konusurmu ellerim ona karsi titremeye devam ederse o gun mutlu olmustu ona karsi baya heyecan yapmistim
Asla artniyet sezmiyorum hatta onun bir ilgisi varsa bana karşı ki bunuda hissediyorum ufakta olsa begenisi var bir adim atarsa o adimi kalıcı olur yani net olur evli degilse eger deli gibi merak ediyorum evliyse hayal kirikligini iliklerime kadar hissederim
ya dedigim gibi kotu bi durum ama bir sure kendi basina falan vakit gecirerek odagini dagit, sanki havadan sudan sohbet ediyomus gibi ilerle guldur biraz. Boyle cekingen insanlar yaninda rahat edebildikleri birini isterler ve onlara baglanirlar
Evli degilse neden kaciyordur sizce ya da evliyse neden belli etmiyor yuzugunu takmiyor cunku beni odasina cagirmisti ilgimi anladigi zamanlar sonra gittigimde telefonla biriyle konusuyordu tamam gorusuz aksam demisti onun disinda hic telefonda kadınla konusmasina denk gelmedim
simdi cay gotururken yanina cikolata koydum soguk yapti bana bir sey getirme dedi yani asiri etkiliyor bu olaylar beni bana karsi ilk baslarda begenisi vardi simdi kaciyor benden olabildigince
bana karsi ilk bastaki gibi degil benden gozlerini kaciriyor elemanlarin yaninda beni izliyor goz goze gelince tekrardan gozlerini kaciriyor onunla konusurken baska seyle ilgileniyor bir sey istiyor o an tutamiyorum kendimi gulumsuyorum oda tutamiyor gulumsuyor ama hemen kendini toparliyor 2 ci patronumda benimle ilgileniyor onun dışinda mutlu değil ben huzursuz ediyorum sanki onu
huzursuz gibi zaten yani bastaki gibi degil ofisede artik gec geliyor benden kaciyor yuzume bakmiyor ama elemanlarin icinde beni izliyor goz goze gelince gozunu kaciriyor
Evli olması yuzugu takıp senı kacıracak anlamına gelmez belkı heyecan ıstedıgı ıcın takmıyordur yuzugu ama evlıyse tabı :) ya değilse ve dıger elemandan doalyı yurumek ıstemıorsa araban var mı? varsa bir aksam ara yolda kaldım diye yanına gelsın onla oturup konusursun :)
Digerine karsi bir sey hissetmiyorum ilgili ilk patronuma belli ediyorum ettimde ama o kaciyor ofise bile gelmiyor gec geliyor geldigi zaman kafasini egiyor kaciyor benden iste bir elemanlarin icinde bana bakiyor izliyor sonra hemen kafasini ceviriyor
Ne ciddi bir ortam ne cıvık dengeli 6 kisiyiz zaten kadin olarakta benim disimda biri daha var ama oda nisanli onun disinda yaptigim iş servis elemaniyim cayini kahvesini goturuyorum onun disinda evet cogunlukla yuzde 90 yalniz oluyor odasinda odasida baya yukarida her yerde de kamera var odasinin ust kati haric orada yok
oraya kactıgında bi kahve yap ozaman o ıstemeden yanına bırseyler koy kurabıye olabılır mesela sevıorsa ılgını bellı et ya da adını hatırlamadıgım bir eti ya da ulker emın degılım şekilli desenlı bir bıskuvı tarzı bısey wardı bulayım atacagım lınkını
Ona karşı elimin ayagimin titremesi bile yetmezmi ve ona karsi ayri ilgili davraniyoum bana ben istemedikce cay getirme dedigi halde goturmeye devam ediyordum onu gormek bahanesiyle sonra farketti o an sanirim bana bir konuda sert cikti sonra yarini yine uyardi ben istemedikce getirme diye bende goturmemeye basladim
Muhafazakar biri bana karsi ilk bastaki gibi degil benden gozlerini kaciriyor elemanlarin yaninda beni izliyor goz goze gelince tekrardan gozlerini kaciriyor onunla konusurken baska seyle ilgileniyor bir sey istiyor o an tutamiyorum kendimi gulumsuyorum oda tutamiyor gulumsuyor ama hemen kendini toparliyor 2 ci patronumda benimle ilgileniyor onun dışinda mutlu değil ben huzursuz ediyorum sanki onu
simdi cay gotururken yanina cikolata koydum soguk yapti bana bir sey getirme dedi yani asiri etkiliyor bu olaylar beni bana karsi ilk baslarda begenisi vardi simdi kaciyor benden olabildigince
Muhafazakar dedigim gibi ama bakiyordu bana gozlerime yzuume simdi bakmiyor goz ucuyla bile baska seylerle ilgileniyor evli olsa bu denli kacmak yerine yuzugunu takar ya da birileri illaki bahseder bu durumdan
Bir sey yapmadim belli ettim ona karsi duygularimi sanirim ona karsi ellerim baya titrediginde rahatsiz olmus tavri yoktu yarinida cay istedi benden ve asagi indi uzun uzun oturdu ellerime bakti sonra ben ondan kacinca cay felan istedi yine bakmiyordu yuzume birtek elemanlarin icinde sık sık bakiyor sonra hemen kafasini ceviriyir
Oncesindede kaciyordu zaten ama baslarda iyiydik sonra işte o kacinca bende kactim brnde kacinca dikkatini cekti sanirim birsy sordu gulumsiyerek cevao verdim oda tutamadi guldu sonra bakmiyor yuzume gozlerini kaciriyor kaciyor anlamiyorum
Muhafazakar biri bana karsi ilk bastaki gibi degil benden gozlerini kaciriyor elemanlarin yaninda beni izliyor goz goze gelince tekrardan gozlerini kaciriyor onunla konusurken baska seyle ilgileniyor bir sey istiyor o an tutamiyorum kendimi gulumsuyorum oda tutamiyor gulumsuyor ama hemen kendini toparliyor 2 ci patronumda benimle ilgileniyor onun dışinda mutlu değil ben huzursuz ediyorum sanki onu
Patronuma asigim benimle muhattap olmamaya calisiyor ama begeniyor beni hissediyorum ama kaciyor neden kaciyor bilmiyorum o gun ona karsi ellerim baya titredi
Oncesindede kaciyordu zaten ama baslarda iyiydik sonra işte o kacinca bende kactim brnde kacinca dikkatini cekti sanirim birsy sordu gulumsiyerek cevao verdim oda tutamadi guldu sonra bakmiyor yuzume gozlerini kaciriyor kaciyor anlamiyorum
Eskisi gibi degil ofise gec geliyor benden bir sey istemiyor yuzume bakmiyor gozlerini kaciriyor mutsuz gibi eskiden benimle konusuyordu arada nadir birsey istiyordu gozlerini kacirmiyordu vs
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Ben ilk iş günümde müşteriye çay dökmüştüm :) bir sıkıntı olmaz herhalde el titremesinden
konuyu uzatma sorarlarsa gul gec
Gulup geciyorum ama ellerim titremeye devam ediyor
patronun senden faydalanip birakabilir haberin olsun
Faydalanacak bir tip degil
Benden kaciyor aksine yani gozlerime bakmiyor benimle konusmamaya caliisiyor
anladim cok bunaltma adami yine de, olacagi varsa da olmaz
Eskisi gibi degil ofise gec geliyor benden bir sey istemiyor yuzume bakmiyor gozlerini kaciriyor mutsuz gibi eskiden benimle konusuyordu arada nadir birsey istiyordu gozlerini kacirmiyordu vs
benimle muhattap olmamaya calisiyor ama begeniyor beni hissediyorum ama kaciyor neden kaciyor bilmiyorum o gun ona karsi ellerim baya titredi
Oncesindede kaciyordu zaten ama baslarda iyiydik sonra işte o kacinca bende kactim brnde kacinca dikkatini cekti sanirim birsy sordu gulumsiyerek cevao verdim oda tutamadi guldu sonra bakmiyor yuzume gozlerini kaciriyor kaciyor anlamiyorum
duzgun biriyse etik olarak kendini rahat hissetmiyordur calisanisin sonucta
Orası oyle huzursuz gibi zaten yani bastaki gibi degil ofisede artik gec geliyor benden kaciyor yuzume bakmiyor ama elemanlarin icinde beni izliyor goz goze gelince gozunu kaciriyor
Orasi oyle Muhafazakar biri zaten ama bana karsi ilk bastaki gibi degil benden gozlerini kaciriyor elemanlarin yaninda beni izliyor goz goze gelince tekrardan gozlerini kaciriyor onunla konusurken baska seyle ilgileniyor bir sey istiyor o an tutamiyorum kendimi gulumsuyorum oda tutamiyor gulumsuyor ama hemen kendini toparliyor 2 ci patronumda benimle ilgileniyor onun dışinda mutlu değil ben huzursuz ediyorum sanki
anladim seni, bahsettigin isyeri ne hakkinda peki merak ettim
Evli olabilir mi? Buyuk hayal kirikligina ugrarim insaat uzerine
yani neden onunla olmak zorundaymis gibi hissediyorsun ki, aranizda is konusunda bi sinif farki var ve bu kotu bi sey bence. Seni bu etkilemis olabilir kisiliginden bagimsiz
Orada baska patronumda var ondanda etkilenebilirdim onun karakterinden etkilendim ve hayatima sadece bir kisi girdi pek kimseyle olmakta istemedim ilk defa bunda istiyorum onu gorunce kalbim cikicakmis gibi atiyor cok mutlu oluyorum ama o cok mutsuz gibi ofise bile gelmiyor artik eskisi gibi benden bu denli kaciyorsa beni neden kovmuyor ya da evliyse yuzugunu neden takmiyor orada kimse evli oldugundanda bahsetmwdi
baskalarinin onun hakkinda kotu dusunmesini falan istemiyordur veya senin hissettiklerinden emin degildir bence. Beraber bi kahve icmeye falan ciktiniz mi peki
Hayir tabiki benden zaten kaciyor ben kactigimda da rahatsiz oluyor ben pek anliyamadim ne oldugunu 24 yadindayim 30 kusur yasinda muhafazakar biraz
konusup olumsuz da olsa bi cevap alsan rahatlarsin oysa degil mi, belirsizlik insani yoruyo
Evet enazindan netlesir oluru olmazi bilirim bu sekilde hem beklenti hem ukte hem belirsizlik var anlayamiyorum beni begeniyormu niye kaciyor ikinci patronumunda ilgisi var bana karsi o yuzden olabilir mi diyicem ama onu baglamaz peki bu sekilde devam ederse benimle konusurmu ellerim ona karsi titremeye devam ederse o gun mutlu olmustu ona karsi baya heyecan yapmistim
hayatina devam etmen lazim abartmadan biraz daha cekici seyler giyinebilirsin belki isin musaitse
baskalarinin ilgisi de uzerindeyken belki harekete gecer
Gecmiyor harekete felan ikinci pstronumunda ilgisi var
onun ilgisi nasil peki sence, masum mu
Asla artniyet sezmiyorum hatta onun bir ilgisi varsa bana karşı ki bunuda hissediyorum ufakta olsa begenisi var bir adim atarsa o adimi kalıcı olur yani net olur evli degilse eger deli gibi merak ediyorum evliyse hayal kirikligini iliklerime kadar hissederim
sor boyle caktirmadan sohbet et
Nasil soriyim sizce cunku herkes anladi benim ona karsi ilgimi
ya dedigim gibi kotu bi durum ama bir sure kendi basina falan vakit gecirerek odagini dagit, sanki havadan sudan sohbet ediyomus gibi ilerle guldur biraz. Boyle cekingen insanlar yaninda rahat edebildikleri birini isterler ve onlara baglanirlar
Ben kimseyle pek muhabbet etmiyorum kendi halimde takiliyorum arada ediyorum sohbet oda kısa tutuyorum
O esnada sorarim
Evli degilse neden kaciyordur sizce ya da evliyse neden belli etmiyor yuzugunu takmiyor cunku beni odasina cagirmisti ilgimi anladigi zamanlar sonra gittigimde telefonla biriyle konusuyordu tamam gorusuz aksam demisti onun disinda hic telefonda kadınla konusmasina denk gelmedim
senle ozel olarak nasil konusabiliriz?
gizliyi acsam yazar misin
Yazarim
actim
simdi cay gotururken yanina cikolata koydum soguk yapti bana bir sey getirme dedi yani asiri etkiliyor bu olaylar beni bana karsi ilk baslarda begenisi vardi simdi kaciyor benden olabildigince
bosver ugrasma bence artik, degmez
Yok zaten artik ugrasmam ama o yine indi asagi ellerim titredi ve herkesin asiri dikkatini cekiyor
zamanla gecer
hoşlantı ve heyecan durumun tam olarak nasıl?
Yani onu gorunce kalbim cok hizli atmaya basliyor ve bana guven veriyor
Patronunun olası bir ilişkiye engeli var mı peki?
Yok gibi yani bekar evli degil onu disinda muhafazakar
bana karsi ilk bastaki gibi degil benden gozlerini kaciriyor elemanlarin yaninda beni izliyor goz goze gelince tekrardan gozlerini kaciriyor onunla konusurken baska seyle ilgileniyor bir sey istiyor o an tutamiyorum kendimi gulumsuyorum oda tutamiyor gulumsuyor ama hemen kendini toparliyor 2 ci patronumda benimle ilgileniyor onun dışinda mutlu değil ben huzursuz ediyorum sanki onu
huzursuz gibi zaten yani bastaki gibi degil ofisede artik gec geliyor benden kaciyor yuzume bakmiyor ama elemanlarin icinde beni izliyor goz goze gelince gozunu kaciriyor
Evli olabilir mi? Evli olsa yuzugunu takar uzak duriyim diye ya da illaki oradan biri soyler bana evli diye cunkh elemanlarin bile dikkatini cekiyor
Evli olması yuzugu takıp senı kacıracak anlamına gelmez belkı heyecan ıstedıgı ıcın takmıyordur yuzugu ama evlıyse tabı :) ya değilse ve dıger elemandan doalyı yurumek ıstemıorsa araban var mı? varsa bir aksam ara yolda kaldım diye yanına gelsın onla oturup konusursun :)
Yoktur ama eger hoslaniyorsa diger patronumun ilgisini umursamazki aksine daha cok gelir onu neden baglasinki onun bana karsi ilgisi
belkı ılk dıgerı senden bahsettı? oda sornradan senın ılgını gorunce bır kıpırtı hıssettı ama dıgerınden dolayı boyle bır durum var?
Digerine karsi bir sey hissetmiyorum ilgili ilk patronuma belli ediyorum ettimde ama o kaciyor ofise bile gelmiyor gec geliyor geldigi zaman kafasini egiyor kaciyor benden iste bir elemanlarin icinde bana bakiyor izliyor sonra hemen kafasini ceviriyor
Parmaginda yuzukte yok kendimi cok zor tutuyorum ona sormamak icin neden kactigini
dediğimi yap bir aksam ara yolda kaldım de yanına cagır :)
Arabam yok
Gelmezde
aqa beee gelmezse zaten hadi ordan et derim
Baska bir sey yapsam
Ben onunla konusurken bana bakmasini saglasam oda uzun sohbet etmem lazim uzun sohbet icinde konu bulmam lazim
Gozlerinden anlarim
1-nasıl bir ortamda calısıyorsunuz?
1/2- yaptıgınız iç ne?
2-ofiste patron odası nerede?
2-2 patronun odasında hiç tek kalıyormu?
Ne ciddi bir ortam ne cıvık dengeli 6 kisiyiz zaten kadin olarakta benim disimda biri daha var ama oda nisanli onun disinda yaptigim iş servis elemaniyim cayini kahvesini goturuyorum onun disinda evet cogunlukla yuzde 90 yalniz oluyor odasinda odasida baya yukarida her yerde de kamera var odasinin ust kati haric orada yok
Odasina bahaneden giriyordum onu gormek icin ama artik hic girmiyorum odasindayken kactigi icin
oraya kactıgında bi kahve yap ozaman o ıstemeden yanına bırseyler koy kurabıye olabılır mesela sevıorsa ılgını bellı et ya da adını hatırlamadıgım bir eti ya da ulker emın degılım şekilli desenlı bir bıskuvı tarzı bısey wardı bulayım atacagım lınkını
Ben zaten belli ettigim icim kaciyor galiba belli ettim yani ilgimi
mesela ne yaptın?
Ona karşı elimin ayagimin titremesi bile yetmezmi ve ona karsi ayri ilgili davraniyoum bana ben istemedikce cay getirme dedigi halde goturmeye devam ediyordum onu gormek bahanesiyle sonra farketti o an sanirim bana bir konuda sert cikti sonra yarini yine uyardi ben istemedikce getirme diye bende goturmemeye basladim
Bugun cayin yaninda cikolata goturdum getirme bana biskuvi cikolata felan dedi yuzu dusmustu
Cevap olarak bişey demedın mı?
Kuru kuruya icmeyin dedim bir sey demedi yarin acik acik sorucam neden boyle davrandigini
hadi bakalım hayırlısı haberılernı beklıorum
Geçer zamanla o adam sana karşı birşey hissetmiyor
Bana gulen kisi patronum degil dalga gecem eleman aksine patronum beni rahatlatmak icin konusturuyor vs
Patronun sana birşey hissetmşyor ama heyecan yapan sensin
Muhafazakar biri bana karsi ilk bastaki gibi degil benden gozlerini kaciriyor elemanlarin yaninda beni izliyor goz goze gelince tekrardan gozlerini kaciriyor onunla konusurken baska seyle ilgileniyor bir sey istiyor o an tutamiyorum kendimi gulumsuyorum oda tutamiyor gulumsuyor ama hemen kendini toparliyor 2 ci patronumda benimle ilgileniyor onun dışinda mutlu değil ben huzursuz ediyorum sanki onu
Valla oturun konuşun
Kaciyor benden evlimj acaba
Mantıklı evli olabilir
Ama evli olsa oradaki biride olsa bahsederdi ya da benden bu denli kaciyorsa yuzugunu takar ofise bile gec geliyor artik
simdi cay gotururken yanina cikolata koydum soguk yapti bana bir sey getirme dedi yani asiri etkiliyor bu olaylar beni bana karsi ilk baslarda begenisi vardi simdi kaciyor benden olabildigince
Naptın adama erkek kadından kaçarmı
Muhafazakar dedigim gibi ama bakiyordu bana gozlerime yzuume simdi bakmiyor goz ucuyla bile baska seylerle ilgileniyor evli olsa bu denli kacmak yerine yuzugunu takar ya da birileri illaki bahseder bu durumdan
Bir sey yapmadim belli ettim ona karsi duygularimi sanirim ona karsi ellerim baya titrediginde rahatsiz olmus tavri yoktu yarinida cay istedi benden ve asagi indi uzun uzun oturdu ellerime bakti sonra ben ondan kacinca cay felan istedi yine bakmiyordu yuzume birtek elemanlarin icinde sık sık bakiyor sonra hemen kafasini ceviriyir
Yani bekle ve gör zamanla derdi belli olur, belki sevgilisi vardır
Sevgili yapacak biri degil muhafazakar ama bana bakiyordu benimle iyiydi baslarda
Bugun yine herkesin icinde ona karsi ellerim titredi kalbim hizli hizli atti :(((
Nerde görüyorsun ki
Odasindan cikip asagi iniyor oradan
Hee yapacak bir şey yok açıl ona
Belli ettigim halde bu tavirlara girdi ne acilmasi
O zaman daha çok git gel yanına
Belliki rahatsiz oluyor neden oyle yapiyimki daha bir sey yapmam uzak durmak disinda
E sen bilirsin 3 haftadır soru aynı
Ne heyecanı anlat bilelim
Onu gorunce kalbim cikicakmis gibi atiyor ve bir kere titredimi ellerim devami geliyor
Aşıksın sen kızım 😂
Asigim zaten onu gorunce cok mutlu oluyorum
Ama benden kaciyir
Gozlerime bakmamaya calisiyor
Benimle muhattap olmamaya calisiyor ama begeniyor beni hissediyorum ama kaciyor neden kaciyor bilmiyorum o gun ona karsi ellerim baya titredi
Baya heyecan yaptim elemanlarda gordu oda beni rahatlatmak icin konusturmaya calisti
Oncesindede kaciyordu zaten ama baslarda iyiydik sonra işte o kacinca bende kactim brnde kacinca dikkatini cekti sanirim birsy sordu gulumsiyerek cevao verdim oda tutamadi guldu sonra bakmiyor yuzume gozlerini kaciriyor kaciyor anlamiyorum
Bilmiyorum, belki utanıyordur ilişki yaşamaktan
Muhafazakar biri bana karsi ilk bastaki gibi degil benden gozlerini kaciriyor elemanlarin yaninda beni izliyor goz goze gelince tekrardan gozlerini kaciriyor onunla konusurken baska seyle ilgileniyor bir sey istiyor o an tutamiyorum kendimi gulumsuyorum oda tutamiyor gulumsuyor ama hemen kendini toparliyor 2 ci patronumda benimle ilgileniyor onun dışinda mutlu değil ben huzursuz ediyorum sanki onu
Ergen mi o kişi. Komik değil bence
Geçmez
Sen kimsin :)
?
merak ettim :)
Tanimazsiniz
Neden merak ettiniz
öyle... hislerin çok kuvvetli..
Niye oyle dusundunuz ve nerden anladiniz :😕
ellerim titredi demenden
orda mısısn
Ellerimle ne alakasi var
Titredi dedin
Patronuma asigim benimle muhattap olmamaya calisiyor ama begeniyor beni hissediyorum ama kaciyor neden kaciyor bilmiyorum o gun ona karsi ellerim baya titredi
Baya heyecan yaptim elemanlarda gordu oda beni rahatlatmak icin konusturmaya calisti
Sadece ellerin mi
Oncesindede kaciyordu zaten ama baslarda iyiydik sonra işte o kacinca bende kactim brnde kacinca dikkatini cekti sanirim birsy sordu gulumsiyerek cevao verdim oda tutamadi guldu sonra bakmiyor yuzume gozlerini kaciriyor kaciyor anlamiyorum
Bağlanmak istemiyor
Eskisi gibi degil ofise gec geliyor benden bir sey istemiyor yuzume bakmiyor gozlerini kaciriyor mutsuz gibi eskiden benimle konusuyordu arada nadir birsey istiyordu gozlerini kacirmiyordu vs
Tesettürlü müsün
Evet
? ?