En iyisi nikahta evlilik sözleşmesi imzalatmak. O zaman imzalamam diyemez. Gelinliği çıkarıp gidecek hali yok ya. Paşa paşa imzalarYa imzalarsın ya da bu evlilik gerçekleşmez
Nikahta sevgiliniz evlilik sözleşmesi imzalatmak isterse ne yaparsınız?
O iş hiç açıklamada yazdığın gibi olmuyor. Gelinlikliği çıkarıp gitmez, gelinlikle gider. Bana göre evlilik her şeyinle bütün olmaktır. Maddi manevi. Paranı sakladığın bir biriyle neden yuva kurarsın ki? Ben sözleşmelere karşıyım. Bana inanmayan, güvenmeyen, malını benden saklayan adam benimle evlenmesin.
Tamam da neden ortak kabul ediliyor. Örneğin kadınla evlendin, kadın evlendikten sonra değişti hayatı sana zehir etti. O 1 yıl süresince kadın çalışmadı ama sen o 1 yıl içinde kazandığın parayla ev aldın. Neden onu bu kadınla bölüşeyim ki
Evlenip çocuk sahibi olsan kadın çalışmak yerine o çocuğa bakıp büyütecek, sen ise para kazanacaksın. Boşanma durumunda para benim param mı diyeceksin yani?
Daha başından evlilik sözleşmesi kurmuşsun aklında. Açıkçası sana el bebek gül bebek baksa bile acımasız maddeler ekleyecegini düşünüyorum. İnsanlar bazen çok değişebiliyor 😃😃
@Nergis_69 İnsanların hangi şartlarda nasıl davranacağını bilemezsin. Çok iyi görünüyordur ama duygularını bastırmasına neden olan durumlar ortadan kalkınca içinden bir şeytan çıkar, bilemezsin
Nikahtan önce bu sözleşme yapılmalı ve karşılıklı olarak iki tarafın da çıkarına göre göre o doğrultuda hazırlanmalı eşit şekilde hazırlanmalı Adaletsizlik yapmadan eşit bir şekilde maddeler konulabilir bu yasal bir hak zaten bunu yapabilirsin Karşı taraf da bunu kabul edecektir yok diyeceğini zannetmem
olur imzalarım ama benimde listem olur sahip olduğum hiç bir şeyde eşim hak talep edemez benden izinsiz kullanamaz eğer ayrılmak istersem tek celsede boşanmayı kabul edip önüme yoluma çıkmayacaktır çocuğumuz benim velayetimde olacaktır o da bunları imzalarsa imzalarım
Aşk ve güven karşılıklı varsa o ilişkide evlilik sözleşmesi olmamalı bana göre.. Çok kırıcı ve ruhsuz.. Para ve mal mülk merkezli evlilik istemem gerçekten karşılıklı olarak aşk ve güven bir de uyum ve dostluk, tutku ve iletişim önemli bana göre..
Aslında iki tarafın maddeler ekleyebileçeği bir evlilik sözleşmesi iyi olabilir. Fakat bu sözlemeler nafakayı engelleyemiyor. Mahkeme kararı ile de iptal edilebiliyor.
İnsanların hangi şartlarda nasıl tepki vereceğini bilemezsin. Çok iyi bir insan farklı bir durumda çirkefleşebiliyor. Araya düşmanlık girdikten sonra çirkefleşen çok insan var. Nasıl güveneceksin ki
Ben de imzaladım güzel bişey burakıp kaçmak yok öyle yüksek miktarda tazminat talep ediliyor. şimdi yasalar değişti ayrılık halinde iki tarafada eşit mülk kalıyor değerli eşyalar ise bozdurduk yedik derse hakim ne yapsın borçlu çıkan damadın borcunu öde diyemez ama ev araba vs. olsa paylaştırıyor. Sakıncası yok imzala gitsin
Aileden gelen bir serveti yoksa imzalamaö çeker giderim. Ailesine ait olanı koruma isteğini anlayabilirim ama kendine ait bir şeyi sakınmaya çalışması sinirimi bozar.
Sözleşmeye karşı olanların pek çoğu; paraya doymamış olan insanlardır. Sen zaten bir şeye toksan bana imza attırmış attırmamış sklemezsin. Ve zaten sen bilakis kendini korumak için atalım atalım dersin. Çünkü sözleşme karşılıklı yapılır. Evlilik sözleşmesi kadar mantıklı bir şey yok bence. Paranız yoksa başkalarının malıyla zenginleşmeye çalışmayın.