Eğer sevgilim evlilik sözleşmesi yapmak isteseydi, önce neden istediğini anlamaya çalışırdım. Çünkü bence böyle bir şey güven eksikliğinden değil, bazen sadece iki tarafın da kendini güvende hissetmesi için olabilir. Açık konuşmak gerekirse, eğer niyeti beni korumak ya da aramızda adil bir denge kurmaksa kabul ederdim. Ama tamamen maddi kaygılarla, sevgiyi ikinci plana atan bir yaklaşımsa beni rahatsız ederdi. Benim için evlilikte en önemli şey güven, ama karşılıklı anlayışla yapılan bir sözleşme bunu sarsmaz diye düşünüyorum.
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(18-24)
7 ay
Evlilik sözleşmesi deyince aklıma direkt dizilerde maddi durumdan dolayı para için evlilik sözleşmeleri geliyor. 1 milyon 💲 yoksa olmaz 😁. Evleneceksem aşk, sevgi için evlenirim ben böyle bir şey istemem
Tabii ki kabul ederim ama bir madde de ben eklerim. İki taraftan biri diğerini aldatırsa aldatan taraf tüm mal varlığını aldattığı kişinin üstüne verecek. Yoksa yapmam.
Valla evlilik sözleşmesi fikri bazıları için romantizmle pek uyuşmasa da, işin pratik yanı da var. İkili anlaşmalar bazen gelecekteki sıkıntıları önleyebilir. Gereksiz trip yok maddesi efsane olmuş ama ben "Her hafta bir romantik jest şart" diye bir madde eklerdim. İlişkiler biraz emek ister sonuçta, değil mi? 😄 Peki sen böyle bir sözleşmeyi nasıl şekillendirmek isterdin, var mı hayalindeki madde? 😊❤️