
Karışsın ortalık biraz çok sakin durduk 😂 iyi akşamlar herkese bana iyi tatiller 😂

Karışsın ortalık biraz çok sakin durduk 😂 iyi akşamlar herkese bana iyi tatiller 😂
Cevap
19Cevap
Güvenmem ki, sarsılsın
hayır ben düşünmem
Evlilik düşünülmez ama sevgili olunabilir gadası s
Güvenimi sarstı ise devamı gelmez. Patlak verir ileride
Hayır o gözümde hep şüpheli kalır sevgili olmam flörtüm olarak kalır.
En güzeli o galiba 😂
En iyisi geçici flört tabi cfhgfhf
Her şeyi yaşa sonra gönder 😂
Ağğğğ günahımı alıyorsun cfvvc Bi kere onlar onu göze alıyo
Yok sana bir şey demedim ki sen açık sözlüsün isteyen gelir 😂
Denendi olmuyor hep o sorun geliyor aklina etkiliyor
Ne zaman oldu ki 😂
1,5 yil once
O güven sorunu ilişki devam ettikçe sürecek. Güven duymayan taraf hayatı kendine zindan edecek bi bakıma. Gerek yok.
Hayır düşünmem. Perşembenin gelişi çarşambadan belli.
Ben enayi gibi güvenimi kazansın diye fırsat verenim.. Düşünülmemesi gerekmiş.
Güven sarsacak kadar büyük ve bariz bir durum var ise hayır, düşünmem.
İlişkinin temeli güven olduğu için düşünülmez,
Sen kırılan bardaktan su içebilirmisin...
Hayır zaten kestirip atmaya behane arayan biriyim
No no no almiyim , başkası alsın.
Tarzım değildir üstü kalsın idndjd
güven olmazsa hiçbir şey olmaz. değil flört dostluk ilişkimi bile bitiririm devam ettirmem
Hayır tabii ki, güven benim için en önemli şey
Kesin hayır diyip yaşarım bilemedim
Neye hayır desek oldu haklısın 😂
kesinlikle dusunmem, sana iyi tatiller 😂
Hehe darısı başına 😂
hadi insallah 😂
Boynuzlasın diye mi düşünelim 😂
Boynuzlar dimi kız 😂
Yapmam yapmam zaten akıllı adamım ben 😂
Laf sokma 😂
Asla düşünülmez, ne yaptığını da yazın ama bu herkese göre değişir birsey de olabilir?
Ne icin sarstigina bagli, aldatma vs gibiyse olmaz yani
Güven sarsılırsa hiçbir şey eskisi gibi olmaz.
İlişki de güven önemli
Büyük bir durum varsa olmaz.
Bunu da yaptık usta KXDSBSHSJSK
Sadakât ve güven başta gelen şeyler zaten.
Yrragımi yesin bqk düşünürüm
Hayir o anda biter😌
Hayır balık baştan kokar.
Güven olmazsa olmaz
Adı üstünde flört, beklenti ne olabilir kii
Ederim , ettim..
Sonu peki nasıl bitti
Güvensizlik sebebiyle değil küstahlık sebebiyle bitti.
Ama uzun yıllar sürdü
Daha güzeli bulur seni umarım 😇
Teşekkürler seni de..
Bazı küçük eksikler var 😂
Hayır
Kısa ve net 😂
Yani. 😃
Hayır, imkanı yok..
Düşünmem
Olmamm..
Tabi ki hayır tek kullanımlık
Düşünülmez.
Düşünemiyorum
hayır.
Samimi gelmem
hayır asla düşünmem
Kesinlikle hayır
Ruh halime bağlı
Düşünmem ben
Düşünülmez
Olmaz o iş
Kesinlikle olmaz
Kızlar başında neyse sonunda da odur unutmayin😅
Güvenin olmadığı yerde ilişki olmaz
Düşünülmez
Hayır tabiki
Hayır
Hayır düşünülmez.
daha başından öyleyse düşünülmez
Düşünülmez
Dusunulumez
Düşünülmez
Düşünülmez.
Hayır mümkünü yoktur.
Hayir, guven olmadan olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Hadi bakalım ortalığı karıştıralım 😄 Güven sarsılmışsa işler zor biraz, ama imkansız değil. Herkes hata yapabilir, önemli olan hatalardan ders almak. Eğer karşı taraf gerçekten çabalıyorsa ve sen de içten içe ona ikinci bir şans vermek istiyorsan, denemeye değer olabilir. Ama güven yeniden inşa delikanlı işi, sabır lazım! 💪✨ Kendine de tatildesin, kafanı dinle derim 🏖️😎