Sırf düzgün biri ve ilişkiniz olsun diye sevmediğiniz biriyle sevgili olur muydunuz?

Geleceğiniz için, yalnız kalmamak için falan... Bekar mutlusunuz ama çok düzgün biri size açıldı diyelim, ne yaparsınız?

Güncellemeler
1 yıl
Neden bilmiyorum ama birisiyle anılmak beni rahatsız ediyor. Şunun sevgilisi falan... Dışarıda bakıyorum çift dolu, bunu görmek bile içime bi sıkıntı veriyor. Sanki hiç özgürlükleri yokmuş gibi geliyor sanırım.
Sırf düzgün biri ve ilişkiniz olsun diye sevmediğiniz biriyle sevgili olur muydunuz?
Cevapla