Yeni tanışılmış ama uzak mesafeli ilişkilerde, ilk buluşma için erkek mi gelir, kız mı gider?

Öncelik erkektedir deriz fakat; o kişi gelemezse, kız gidebilir mi ya da erkeğin gelmesini beklemeden kız gidermi? Bu durum erkeğin gözünde o kızı, aceleci konumuna düşürürmü? Kısacası, kız gidince erkek tarafından hoş karşılanmaz mı? İlla da, erkeğin gelmesini mi beklemeliyiz?
Yeni tanışılmış ama uzak mesafeli ilişkilerde, ilk buluşma için erkek mi gelir, kız mı gider?
Cevapla