Erkek arkadaşim benimle ilgilenmedi diye tam oyunu kazanacakken bilgisayarı kapatmam çok mu abartiydi?

Onun yanına benimle biraz ilgilensin diye gitmiştim ama beyefendi LoL oynamayı tercih etmişti bu yüzden de ona biraz sinirlenmiştim. Sonra oynayabileceğini şimdi benimle ilgilenmesi gerektigini söyledim ama şimdi kazanmak üzere olduğunu söyledi. Bende gidip bilgisayarın fişini çektim. Çok sinirlendi bağırdı falan ve üzüldü de. Ama istediğimi elde etmiştim benimle ilgileniyordu ama çok üzgündü. Sizce gönlünü almalı mıyım? Bu erkekler çok duygusal ya
Erkek arkadaşim benimle ilgilenmedi diye tam oyunu kazanacakken bilgisayarı kapatmam çok mu abartiydi?
Cevapla