Beraber büyüdüğüm yakın erkek arkadaşımla sevgilisinden dolayı aramız açıldı nasıl bir yol izlemeliyim?

Arkadaşlar olayı özetliyorum lütfen okuyun benim için çok önemli, benim çok yakın erkek arkadaşım var aileler olarak da samimiyiz kardeşten öteyiz ve birbirimize hiç yanlış yaklaşımızız olmadı benim 3 yıldır ilişkim var sevgilimde tanır yakın arkadaşımı ve sever. Biz ekip olarak takılırız ve 7-8 kişiyiz 20 senedir de dostluğumuz var. Ekibe bir arkadaş geldi ve o da arkadaşını getirdi. Getirdiği kişi kız ve bu kız yakın arkadaşımla arkadaş oldu bizimde samimiyetimizi gördü sonra arkadaşıma aşık oldu. Tabi ben kızı çok seviyorum her zaman hediyeler alırım yakın arkadaşımla ilişkiye başladı ve mutlu olduğu için bende çok mutlu oluyordum. Kıza hiç yakın arkadaşımın sevgilisi olarak bakmadım arkadaş dost olarak baktım kız her benle dertleştiğinde ona “ben onun yakın arkadaşı olabilirim ama eğer bir şeyden rahatsız olursan bunu bana muhakkak söyle” derdim hep. Kız da bana hayır asla vs vs derdi. Bir gün öğrendim ki kız meğerse en başından beri çocuğu benden kıskanıyormuş ve tartışıyorlarmış ama benim haberim yoktu hiçbirinden şu anki durum da şöyle kız bana bi ara bana baya tepki aldı ama ben her zaman hareketlerime hep dikkat eden taraf oldum. Kız zaten çocuğa kızıyormuş hareketlerinden dolayı hiç bu kız sana nasıl böyle dememiş sen böyle nasıl yaparsın diye kavga etmiş ama kız bana gard aldı ve ben kıza iki yüzlü olduğu için kızıp kavga ettim çünkü benlik hiç sıkıntı olmadığını söyledi ayrıca kavga esnasında kız bana sevgilimle popo götesin dedi ama böyle bir şey asla yoktu çünkü bende kıskancım ve her zaman kendimi karşımdakinin yerine koyarım ayrıca benim de sevgilim rahatsız olamsın diye hareketlerime dikkat ederim böyle bir cümle kurduğu için yakın arkadaşım da ona kızdı. Bende dostum sanıyordum kızı. Şu an yakın arkadaşımla aramda bir problem yok ama nerdeyse 2 haftadır görüşmüyoruz arıyorum gel diyorum gelirim diyor ama gelmiyor her gün sevgilisiyle beraber. Ben artık darıldım ve üzüldüm kaç gündür görüşemiyoruz diye fakat yakın arkadaşım bana abarttığımı ve gereksiz alınganlık yaptığımı söyledi. Geçen de arkadaşım yanımıza geldi ama muhattap olmadım çünkü dargındım oda bunu anladı ama bir şey demedi. Sizce nasıl davranmalıyım ne yapmalıyım?

Beraber büyüdüğüm yakın erkek arkadaşımla sevgilisinden dolayı aramız açıldı nasıl bir yol izlemeliyim?
Cevapla