Erkek arkadaşım benden büyük ve önceki ilişkilerinde beraberlikler yaşamış ama ben yaşamadım bu bir sorun mu?

Erkek arkadaşım önceki ilişkilerinde beraberlikler yaşamış ve ilişki anlayışı bu. Ama ben daha önce hiç yaşamadım ve evlenmeden de yaşamak istemiyorum. Kendisi istiyor baya ısrarcı oluyor. En son ilişki anlayışımız uymadığı için bitirelim dedim ama o beni bırakmak istemiyor. Hatta ben ayrıldım o çok ısrar edip peşimden koştu. Benimle bunları yaşamak istediğini ama yine de ısrar etmeyeceğini ve beni nasil olursa olsun bırakmak istemediğini söyledi. Yine de kafamda soru işaretleri var sonuçta bazı beklentileri var ve doğal karşılıyorum ama ben de kendimce haklıyım. Sizce yürür mü bu ilişki?

Erkek arkadaşım benden büyük ve önceki ilişkilerinde beraberlikler yaşamış ama ben yaşamadım bu bir sorun mu?
Cevapla