1 aylık bir ilişkim vardı ve erkek arkadaşım cnsel anlamda fazla yakınlık gösteriyordu bende tersledim o da çekti gitti?

Bu konuda ona daha zamanımızın olduğunu söylemiştim sorun yapmamıştı ve mantıklı bir açıklama yapmıştı sana karşı böyleyim içimde tutamıyorum demişti ve ikinci olduğunda ciddi tersledim sapık muamelesi yapmış oldum biraz şimdide telefonlarıma cevap vermiyor sizce benden bi karşılık alamadığı için mi gitti yoksa sapık muamelesi gördüğü için gurur mu yapıyor artık yazmamalımıyım yoksa konuşmaya mı çalışmam gerekiyor onuda bilmiyorum?
Gördüğü muameleden dolayı gurur yapıyor
Niyeti farklı olduğu için gitmiş
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
1 aylık bir ilişkim vardı ve erkek arkadaşım cnsel anlamda fazla yakınlık gösteriyordu bende tersledim o da çekti gitti?
Cevapla