Ortaokulda lise sınavlarına hazırlanmak için dershaneye gidiyordum. Orada bir çocukla aynı sınıftaydık. Sonra aynı lisede aynı sınıftaydık. Lisede ben kilolu ve maalesef çirkin bir kızdım. O zaman beni sevmiyordu, başka bir kızı seviyordu. Ama bana takılırdı, makara yapardık. Üniversitede ikimiz de tıp kazandık, başka şehirlerde. Ben onu hiç unutmadım, yıllardır hep dua ettim. Onunla ilgili rüyalarımı, hislerimi hep günlüğe, telefona not aldım. Hayat bu işte, yıllar sonra bu yaz onun en yakın arkadaşı ile karşılaştım, sohbet ettik. Buluşmak için sözleştik en yakın arkadaşı ile. Ben ona, bana onu yap diyecektim ki çocuk bana açıldı 😔 Baktım benimkinin bana niyeti yok, ben de teklifini kabul ettim en yakın arkadaşının 😔 Hem ona çok yakındım hem de çok uzak… Biz en yakın arkadaşı ile birkaç ay çıktık, şu an ayrıyız. Eğer en yakın arkadaşı onunla sevgili olamayacaksam arkadaş olamayacağımı söyledi. Ben de bir yerde mecbur kabul ettim. Sonra en yakın arkadaşı ile çıkınca napalım, imtihanım bu diye düşündüm ama onu da sevdim tabii, çıkarken hiç ihanet etmedim. Meğer çocuk hastaymış, beni terk etti... Yani beni sevmemiş 😔 Şu an yaşım 27. Sizce şu an benim yıllardır sevdiğim çocuğa açılmam için bir fırsat mı... Telefondaki notlarım, günlüğümdeki mesajlar hepsi duruyor
Kafam çok dumanlı umarım güzel ifade edebilmişimdir
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer