Yıllardır platonik aşık olduğum çocuğa, en yakın arkadaşıyla çıkmışken şimdi açılmalı mıyım?

Ortaokulda lise sınavlarına hazırlanmak için dershaneye gidiyordum. Orada bir çocukla aynı sınıftaydık. Sonra aynı lisede aynı sınıftaydık. Lisede ben kilolu ve maalesef çirkin bir kızdım. O zaman beni sevmiyordu, başka bir kızı seviyordu. Ama bana takılırdı, makara yapardık. Üniversitede ikimiz de tıp kazandık, başka şehirlerde. Ben onu hiç unutmadım, yıllardır hep dua ettim. Onunla ilgili rüyalarımı, hislerimi hep günlüğe, telefona not aldım. Hayat bu işte, yıllar sonra bu yaz onun en yakın arkadaşı ile karşılaştım, sohbet ettik. Buluşmak için sözleştik en yakın arkadaşı ile. Ben ona, bana onu yap diyecektim ki çocuk bana açıldı 😔 Baktım benimkinin bana niyeti yok, ben de teklifini kabul ettim en yakın arkadaşının 😔 Hem ona çok yakındım hem de çok uzak… Biz en yakın arkadaşı ile birkaç ay çıktık, şu an ayrıyız. Eğer en yakın arkadaşı onunla sevgili olamayacaksam arkadaş olamayacağımı söyledi. Ben de bir yerde mecbur kabul ettim. Sonra en yakın arkadaşı ile çıkınca napalım, imtihanım bu diye düşündüm ama onu da sevdim tabii, çıkarken hiç ihanet etmedim. Meğer çocuk hastaymış, beni terk etti... Yani beni sevmemiş 😔 Şu an yaşım 27. Sizce şu an benim yıllardır sevdiğim çocuğa açılmam için bir fırsat mı... Telefondaki notlarım, günlüğümdeki mesajlar hepsi duruyor

Kafam çok dumanlı umarım güzel ifade edebilmişimdir

Yıllardır platonik aşık olduğum çocuğa, en yakın arkadaşıyla çıkmışken şimdi açılmalı mıyım?
Cevapla