Hep düzgün evlilik düşünenlerle konuştum ve kandırıldım hiç ilişki de yaşamadım ama yaşımdan dolayı kötü hissediyorum:(
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
1 yılHayır olur mu öyle şey. Ben geçen yıl 26 yaşında bir kızla sevgiliydim. Evlilik planları yapıyorduk. Kız benim bipolar hastası olduğumu öğrendikten sonra ayrıldı benden.
Burada hastalığımla ilgili bir soru açmıştım. Onu mizah sorusu zannetmiş. Ben gerçek olduğunu söyleyince korktu ve ben seninle bu şartlarda evlilik yapamam. Sen şiddet eğilimli bir adamsın dedi. 26 yaşındaydı ve ben onu seviyordum. Evlilik planları yapacak kadar seviyordum.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(36-45)1 yılBenim yaşım 40'ı geçti bugüne kadar bir kez bir olsun özgürlük budalası insan tipleri gibi kafama göre takılmayı hayal etmedim. Tam tersine hep dünyamı düzene sokacak ahiretimi kurtaracak bir eşim olsun diye çabaladım dua ettim ama hiçbir şey değişmedi hâlâ bekarım. Bu vakitten sonra evlenebileceğime dair en küçük bir umudum yok dahası hevesimi ve neşemi de kaybettim. Sen daha 26'sın Umarım benim gibi devam etmez senin hayatın ve benden farklı olur senin kaderin. Bu arada mesleğin işin nedir
00 Yorumla
1 yılBende 31 yaşındayım aynı şeyleri düşünüyorum herkes bana yakışıklı boylu poslu adamsın işin her şeyin var neden olmuyor diye sorunca bende ciddi düşündüğüm için olmuyor diyorum ben kızlarla eğlence amaçlı sevgili olmam ama kızların geneli o tiplerden hoşlanıyor
00 Yorumla
Kendini asla yalnız hissetme bence evlilik yaşı diye bir şey yoktur insan kendisinin ne zaman evliliğe hazır hissederse evlilik yaşı o zaman gelmiştir toplumsal baskılar kafana asla takma mutlu ol ve bu hayatı istediğin gibi yaşa. Evliliğin çok iyi diyen insanların asla evliliği iyi değil kimsenin evliliği dörtdörtlük değil evlilik çok büyük sorumluluk isteyen bir şey şu an sorumluluklar daha az hayatını yaşa yaşayabildiğin kadar
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
1 yıl
Canım, hiç geç kalmış sayılmazsın! Ciddi bir ilişki yaşamak istemen çok normal ve bu konuda sabırlı olman önemli. İlişkiler bazıları için erken, bazıları için ise biraz daha geç gelebiliyor, bu çok doğal 🌸. En önemlisi, doğru kişiyi bulmak ve sağlıklı bir bağ kurmak. Kendine güven ve hayatın tadını çıkarırken bir yandan da doğru kişiyi bekle. Her şey tam zamanında olacak! 👑✨
20 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
49
Cevap
66Cevap
1 yılErkeklerin en ciddi düşünmeyeni bile başta insana gelecekle ilgili lovebombing yapıyor maalesef ki. O yüzden dürüst birisi karşına çıkmamış diye düşünüyorum ben. Bir de gözlemlediğim şöyle bir durum var belli bir yaşa gelene kadar çoğu erkek zaten ciddi bir ilişki istemiyor... Ne zaman bazısına aile kurma isteği yaşla birlikte yükleniyor o zaman ciddi ilişki arıyorlar ki çoğu zaman daha geç yaşlara denk geliyor bu. 26 ise geç bir yaş değil bence, artık insanlar 30 olmadan nadir evlilik yapıyor zaten...
33 Yorumla
Soran1 yılEvet çok haklısın ama ben hep 25-28 evlilik yaşında işinde gücünde kişilerle konuştum ki onlarda kendileri evlilik konusunu açtı ama amaçları farklıymış
- 1 yıl
Ya ben senden küçüğüm ama benim de son görüştüğüm kişi 27 yaşında, işinde gücünde birisiydi. Ve kendisi bahsediyordu yuva kurmaktan sonra bahanelerle gitti. Bu erkeklerin kafasından ne geçiyor çözmek o kadar zor ki. Kim bilir başta nasıl yaklaşıyorlar da sonra ne oluyor da bir anda cayıyorlar. Sanırım çoğu yalancı ya da 🥲
Soran1 yılBen görüştüğüm kadarıyla önce evlilik fon ciddi muhabbetti yapıyorlar kız düzgünse takılmak istiyorlar kafalarına uyarsa devam edecekler takıldıktan sonra ama kabul etmezsen de amacı o olduğu için bırakıyor
- Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.
1 yılGeçen de 27 yaşındaki bir arkadaşım sanki her şeye geç kalmış gibi hissediyorum falan diyordu. Ya bir ilişki yapmak geç kalmışlık hissinizi tatmin etmeyecek.. hayatınız boş anladın mı? O yüzden boşluk ve yapmak istediğin şeylere geç kalmış gibi hissediyorsunuz. Hayatınızı güzel şeylerle doldurmanız gerekiyor..
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yıl31 yaşındayım. Hayatıma hep genel geçer insanlar girdi. Öyle ki kimseyi evlilik konusunda zorlamadım. Ona rağmen uzun ilişkilerim olmasına rağmen, nasiptir ki ilerisi olmadı. Kesinlikle isyan etmiyorum. Herkesin zamanı farklı akar. Bizim de zamanımız gelecektir elbette. Sadece umudunu kaybetme.
30 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılKötü hissetmeni gerektirecek bir şey yok ki. Sen ne kadar bunu kafaya takarsan o kadar uzak oluyor haberin olsun. Allah bekletiyorsa bir bildiği vardır. Benim kuzenim de senin gibiydi aynı 27 yaşına kadar bekardı sevgilisi bile olmadı sonra görücü usulü biriyle tanıştı iki tarafta birbirine aşık oldu 1 sene içinde Nisan düğün oldu bitti. O yüzden hiç endişelenme Allah'ın planı herşeyden üstündür. Ne olacağını hiç bilemezsin
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBir erkek için ile kadın için evlilik aynı değil çünkü. Kadının girdiği sorumluluk ve risk 1 ise erkeğin 1000 oluyor. Kadın boşansa yenisini bulur hemen devam eder artı hukuk her koşulda arkadasında maddi beklentileri de yok en fazla hamilelik riski var. Erkek boşansa intihara kadar girebilir ömür boyu sevmediği insana sponsor olacak ya da evlilikte geçinemezlerse kadın hayatini zehir edecek. Günümüz feminizmi eskiden kocam sever de döver de mantıgını tersine çevirip hanımcılık diye pazarlıyor.
Bu yüzden ben bırak evliligi sevgili edinmekten bile korkar oldum.
11 Yorumla- 1 yıl
Bir noktaya kadar haklısınız.
Gizli Üye(30-35)1 yılBen de 30 yeni girdim hep ciddi ilişki düşündüm olmadı artık işim gücüm de var ailem de çevrem de diyor neden evlenmiyorsun uygun adam bulamıyorum şöyle kapalı temiz bir kız bulsam hemen evlenirdim ama enerji almak mesele. siz de aynı durumdasınız benim gibi. insanlar çok değişik olmuş kimse kimseye tahammülü kalmadığı için birbirimizi bulamıyoruz
00 YorumlaHayır geç kalınmış bir yaş değil 30 yaşında evlenenler bile var
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 344 cevap paylaştı.
1 yılSacmalamaaaaa sen ve karşı taraf totonuzu da yirtsaniz Allah CC ne zaman uygun gördüyse ve kiminle uygun gördüyse o zaman olacak o yüzden rahatla he hiç yazmadiysa ahirette ödulu daha büyük namusunla otur ve bekle
10 Yorumla Bazı sapıklar karşısındakini tuzağa düşürmek için dürüst taklidi yapar. Bunlar vardı ve var olacaktır... Sen kendin olmaya devam et. Geç kalınmış diye bir şey yok. Zamanı gelince karşına senin gibi biri çıkacaktır...
00 Yorumla
1 yılCinsellik olmadan ciddi ilişki olmaz. Ciddi ilişkiler cinsellikle başlar. Sen önce sevgililiğin ne olduğunu öğren. Bu hatalı düşüncelerinle hep aynı olumsuz sonuçlar alırsın
02 Yorumla
Soran1 yılCınsellık yaşanır da bi kere eve gidince üst üste istedi dağa birbirimizi tanımadan 2 ayda
- 1 yıl
Tamam da bu her erkekte aynı olucak diye bir şey yok. Tecrübe edinmen lazım. Cinsellikte iyi değilsen sevgili olmak istemez erkekler. Böyle bir şey de var
kendini evlenmek zorunda neden hissediyorsun? kadinlara toplumun uyguladigi en buyuk manipule taktigi kesinlikle aile kur diye baski uygulamasi. Hayatim dogru insan dogru zamanda karşına çıkar, onu arayarak bulamazsin. Ayrica erkekleri direk evlilik dusunuyorum diye kendinden kacirma biraz rahat ve akisina birakarak yasa.
015 Yorumla
Soran1 yılDirekt öyel demiyorum karşımdaki diyor önce tam evlenilecek kişisin film sonra eve çağırıyorlar gitmeyince terkediliyorum :(
- 1 yıl
sen cok tatli ve iyi niyetli bir kadinsin anladigim kadarıyla o tur erkeklerden kurtulmussun kendini asla suçlama suanda toplumun erkeklerinin yüzde 90'ı bu ucuzlukta evlilik kaliteli bir kadin ve kaliteli bir erkegin kurabilecegi bir müessesedir kaliteli erkekte seni bulur ayrica o tur ucuz parçalardsnda kurtulmussun allaha dua et
Soran1 yılÇok teşekkür ederim güzel yorumun için de hep içimde pişmanlık oldu bende diğer kızlar gibi eve gitsem o tür yakınlık içinde girsem benek evlenirler miydi acaba yoksa takılırlar mıydı sadece
- 1 yıl
takılırlardı abla ben garantisini veriyorum öyle insanlardan hayır gelmez
- 1 yıl
kalite zoru kovalar istediklerini vermeyerek en dogrusunu yapiyorsun cunku eger verseydin takilir geçerlerdi su tur ucuz sirtlanlari reddettigin icin kendinle gurur duymalisin uc bes ucuz esyaya bekaretini saklamak icin yokuz biz madem alacaklar kaliteli olani alsin o da evlendikten sonra
Soran1 yılBende öyle düşünüyorum ama arkadaşım dediğim inşalar bile bana şaka da olsa sen kimseyi bulamazsın vs diyor moral olarak o kadar kötüyüm ki evlilik peşinde de değilim illa olsun diye ama bu söylemler de canımı sıkıyor birde sanki öyle yapan kızlar hep tercih ediliyor gibi geliyor
Soran1 yılBenim içim rahat etmezdi yapsam zaten de hep terkedildşm bu sebepten yapmaz dediğim ona nasıl baktın dedikleri bile terketti çok yoruldum
- 1 yıl
4 gündür bu sitedeyim neler gördüm bir bilsen abla hem erkek hem kızlardan mevzu şu seni cinsellik olmadan sevecek birini bul evlen çok zor bir şey ama imkansız değil
Soran1 yıl@Adinisenkoy43 yani yapan kişilerle evlenen var mı
- 1 yıl
yok tabi ki abla adam istediğini aldıktan sonra niye evlensin
- 1 yıl
bu arada öyle çiçek almalara felan inanma gösteriş seni seven insan sürekli sarılıp öpmek ister oradan anlayabilirsin
- 1 yıl
birincisi sana o tur kelimeleri soyleyip senin enerjini dusuren insanlardan kendi iyiligin icin uzaklasmalisin enerjinle birlikte ozguveninide dusuruyorlardir ikincisi kesinlikle once erkekleri tanımalisin bunun icin cok fazla erkekle konusman gerekiyor bu biraz uzun bir seruven olabilir ucuncusu erkekleri anlatan kitap ve youtube kanallarindan videolar izle cok ise yariyor emin ol bende eskiden amatordum ve bunlari yaptigimdan beri gozume hangi erkegi kestirdiysem hepsinin beni takinti yapmasini sağladım eger olmuyorsa bana ozelden mesaj atabilirsin sana yardim etmeye calisirim
- 1 yıl
@Merlia225 abla sende vur dedik öldürdün o takinti yapmasını sağlama şeklin aslında belli taktiklerle arada seni düşünmesini sağlıyorsun düşündükçe sana duygusal yatırım yapıyor ama zeki ve sevginin ne olduğunu çözmüş insanlar yemez onu
- 1 yıl
iyi yapıyorsun destekliyorum hatta böyle eve çağır yemek yiyin geri yollat felan kafayı yesinler iyice sömür
- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
1 yılBence üzülme art niyetli kişiler uzak olmuş ne güzel:)) gönlüne göre biri en kısa zamanda çıkar inşallah:))
11 Yorumla
Soran1 yılİnşallah hepimiz için hayırlar olur
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Çoğu kadının yaşadığı hayal kırıklığı yaşadığın için kendini üzme. böyle insanlar hep olacak ama iyisi de çıkacak elbet
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
1 yılBekaretini korumak suretiyle sende dalgana bak, ye iç gez toz eğlen fazla kasmaya gerek yok, zamanı gelince evlilik olursa olur olmazsa da bu devirde çokta gerekli diil
00 Yorumla
1 yılDaha gençsin senle yakın yaşlardayız.
Doğru insan ve zamanla diye düşün önerim. Acelesi yok daha genciz.🌼
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.
1 yılBen 31 yaşındayım. Hep. ciddi düşündüm olmadı. Biraz daha olmazsa zengin olucam galiba. İşkolik takılıyoruz darlayan olmayınca ister. istemez. iyi yanından bakmak. lazım
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 526 cevap paylaştı.
1 yılseni kandıranların ben akm bizde sevgi arayalım işte insanlar sevginin kıymetini bilmiyor abla.
110 Yorumla- 1 yıl
ya ben anlamıyorum siz nasıl birbirinizi bulamıyorsunuz benim tanıdığımda çok insan var erkek yalnız ciddi ilişki kız bulamıyor kriterlerin yüksek olabilir mi?
Soran1 yılOrta tipli olsa boy takıntım da yok 160 çım 170 ideal öğretmenim benimle aynı veya işinde gücünde olsa yeterli görece inşalar güzel olduğunu söylüyor bende eli yüzü düzgün yanıma da yakışsın istiyorum hani sen bhna nasıl baktın dedikleri insanlar bile beni eve gtiemdgim için terketti
Soran1 yılBen tek kişiyle konuşuyorum onların onlarca flörtü var önce evlilik deyip sonra daha gezmeden tanımadan eve çağırıyorlar bende soğuyorum
- 1 yıl
valla abla bende çok yalnızım ağlıyorum geceleri boyumda 160 umarım bulursun sevecek birini
- 1 yıl
iyi yapıyorsun çevrende yok mu sana birini ayarlicak insan kriterlerinde normal
Soran1 yılArkadaşım dediğim kişiler bile bilerek çok kötü tipleri gösterip dalga geçiyorlar iyiliğimi düşünen kişi yok maalesef etrafımda çevrem de yok hiç
- 1 yıl
abla seni gerçekten seven birini buldun mu boş ver isterse dünyanın en çirkini olsun herkes mutluluğunu kıskanıp çatlar ben tanıyorum kadınları o konuda benim annemde iğrenç bir insan mesela
Soran1 yılBeni en çok yıpratan 6 senelik ilişkimde evlenelim dedim ilişki yaşayalım dedi evlenmeden. kabul etmedim diye başka birini buldu 1 senede evlendi :(
Soran1 yılHani ben hep terkedilen oluyorum bi tanesi de onu terkeden kıza biz çok Mutluyken geri döndü diğerleri de eve gitmedim diye bıraktı seven olmamalı ki hiç beni
- 1 yıl
ordusporlu işte
Herkes Eve çağırmış biride dememiş gel yuva kuralım diye her şey usulünce olsun sevgimiz birleşsin Bir Yuva kuralım diye
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 19,9b cevap paylaştı.
1 yılTam yaşındasın. boş ver onları sen önüne bak sevdiğin, beğendiğin biri girecek hayatına. Sen nasılsan karşındakide öyle olur.
00 Yorumla
1 yılBende bu durumdayım daha bı kaç gün önce terkedildim seni anlıyorum berbat bı his
01 Yorumla
Soran1 yılBirlikte olmadığım için hep terkedildşm tek nedenleri eve gitmememdi:(
Gizli Üye(25-29)1 yılBence evlenme için ideal yaş 35 çünkü 30 a kadar hala kafan oturmamış oluyor bu sebeple benim düşünceme göre geç değil hatta benim düşünceme göre değil genel olarak herkese göre geç değildir diye düşünüyorum böyle küçük şeylere takmayın kafayı
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılKpss hazırlandığımdan beri tek gayem öğretmenlik olduğu için inanın evlilik aklıma bile gelmiyor geç mi erken mi diye ben mesleğimi elime alayım yeter kafasındayım (25 yaşındayım.)
02 Yorumla
Soran1 yılBende atanma sürecinde 6 senelik sevgilim terketti ve atandım ama mutsuzum keşke atanmasaydım da o bırakmasaydı:)
Cevap sahibi1 yılAynısı başıma geldi benim üniversitesi bitti kpss çalışıcam hemen atanayım da onunla evleneyim diye tam gaz çalışıyordum benimde 6 yıllık sevgilimdi ve yaklaşık 11 ay önce terketmişti beni üstüne de aldatıldığımı öğrenmiştim oda yetmezmiş gibi beni aldattığı kadınla oldu izledim öyle sesim çıkmadan ve 6 ay onun etkisiyle kpss çalışamamiştım. Siz ne güzel atanmıssınız keşke demeyin hayırsız biriymiş ki gitmiş demek lazım
1 yılSelam kader arkadaşım, ben umudumu kestim sana başarılar diliyorum
02 Yorumla
Soran1 yılİnşallah Allah gönlümüze göre verir🌸
- 1 yıl
Nasip be
Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Ben de bulamadım yaşım senden küçük ama bulabileceğimi de zannetmiyorum umarım sen bulursun
01 Yorumla
Soran1 yılİnşallah bende düşünmüyorum
1 yılGarip bir devirdeyiz, böyle oldukça ön yargılar çığ gibi büyüyor..
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 841 cevap paylaştı.
1 yılOlur ya acele etme senin olan seni bulur zaten
20 Yorumla sen bastan niyetim bu dersen onlar da senden istediğini alana kadar bozuntuya vermez senin isteğine uyuyormus gibi davranırlar
01 Yorumla
Soran1 yılYok ben demeden düzgün olduğumdan kendileri diyor bi kaç hafta içinde
Aşk İlişkileri konusunda 440 cevap paylaştı. Ben 30 yaşımda hayatımın aşkını buldum ve evleniyorum. Hayat neler gösterir bilemiyoruz
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılBen de 30 yaşındayım asla evlenilecek bir erkek kalmamış ortada üzülme çıkar elbet nasipte varsa
01 Yorumla
Soran1 yılGerçekten ya anlamıyorum
Gizli Üye(25-29)1 yılSıkısmeden ciddi ilişkiyi rüyanızda alırsınız... ilişkinin birinci kuralı cinsel ilişki sonra başka şeyler gelir... gelmezse zaten 2-3 en fazla 7 gün uğraşır öylesine sonra da çöp...
03 Yorumla
Cevap sahibi1 yılAnnem 17 yaşında evlenmiş yuva kurmuş... bak sen 26 yaşındasın ama sapsın 🥴 İstersen daha fazla konuşma. Konuştukça diplere batıyorsun... Bu devirde böyle artık... Annemin devrinde kızlar-erkekler 15- en fazla en sapı en beceriksizini 20 yaşında evlendiriyorlardı. Kucaktan kucağa atlamak bir kült olmamıştı. Artık bu işler böyle... İşine geliyorsa gelmiyorsa da problem yok durursun 35 yaşına kadar ot gibi 😄
Gizli Üye(45 üstü)1 yılÇekici birisi değilsen, iyi bir işin, zenginliğin de yoksa zor olur istediğin şey. Artık insanlar kolay, kolay evlilik düşünmüyor.
02 Yorumla
Soran1 yılGüzel ve çekiciyim atandım öğretmenim
Cevap sahibi1 yılBelki de sen beğenmiyorsun adayları.
Gec degil karsina düzgün birisi cikmamistir daha
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.
1 yılGeç değil daha zamanı gelince her şey olur önemli olan doğru olanı bulmak
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 595 cevap paylaştı.
1 yılBu evlilik arzusu nerden geliyor ben de gidip edineyim yani bana hala erken geliyor 🤣
00 Yorumla Geç değil. Nasibin çıkar karşına bir gün. Stres yapma.
00 YorumlaDaha çok gençsiniz bunu kafanıza takmayın. Elbet karşınıza iyi bir insan çıkacaktır.
00 YorumlaNasıl evllik düşünenler ile konuşup kandırıldın? Ne konuda kandırdılar?
00 YorumlaDaha yasin genc citirsin zamani gelince guzel bi evliligin olur
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yıl22 yaşlarda insan ince detaylı bakmadığı için direk evlilik ister ama büyüdükçe 26 29 yaş aralığı seçicilik başlar bu dahada zor olur yalnız değilsin
00 Yorumla
1 yılnasil evlensin kardeş millet. ev kiralari asgari ucreti gecmis 😅
00 Yorumla
1 yılCiddi ilişki noluyo
Karşılıklı kaşlarınızı mi catiyosunuz10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
1 yılKandırıldıysan düzgün ve evlilik düşünenlerle olmamışsın demektir..
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılÖnüne gelene verdiğin için acaba olabilir mi
01 Yorumla
Soran1 yılHiç ilişki yaşamadım
1 yılGeç kalmış sayılmazsın. Ciddi biriyle 3 senemi geçirmiş biri olarak söyleyeyim her ciddi ilişki evliliğe çıkmıyor. Bazen 3 ayda tanışıp evlenebiliyorsun onca sene tanıdıdığın insan bazen boş çıkıyor.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılEvlilik için erken. Cinsellik için daha da geç kalma. Ama korun da hamile kalmamaya çalış.. hayatın radini çıkar. Senin de hakkın
01 Yorumla
Cevap sahibi1 yılHayatın tadını çıkar
1 yılSakin böyle düşünme yaşında ne varmis erken evlenip boşanan vae geç evlenip mutlu olan
Sen hep mutlu olmaya bak kendini üzme heleki yaşın 26 gayette normal
00 YorumlaCiddi bir ilişki için partnerin ile birlikte en az 2 yıl birlikte geçirmen lazım ve bu 2 yıl sonrası 28 yaşına denk geleceği için sanırım geç kalınmış bir yaş
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılBen 19 oldum hep sevgili flört birşeyim olsun isterdim hiç olmadı
00 Yorumla
1 yılAynı sorunu bende yaşıyorum ama kafaya takacak bir şey yok. Hayat standartları değişiyor artık.
10 Yorumla
1 yılDüzgün adam yok canım ne istedikleri belli değil bugün söylediklerinin yarin arkasinda durmuyorlar boş ver
00 Yorumla
1 yılHiç kötü hissetme bacım, yaşını da hiç mi hiç sorun etme , sakın yanlış yollara girme bu yüzden
00 Yorumla
1 yılRuh hastası misiniz siz rol mu yapıyorsunuz TC kizlarinin klasik evlilik meraklısı olması saşmiyor
00 Yorumla
1 yılHele bir kadına ulaşalım ciddi düşünüyoruz da.
00 Yorumla
1 yılHayır değil bence ciddi ilişki olması bende istiyorum ama ciddiye alacak insan yok
00 Yorumla40 yaşında bile gerçek aşkı buldum diyen var tatlım üzülme
00 Yorumla
1 yılGençsin, telaş yapma lütfen.
22 30 arası normal
00 Yorumla
1 yılHayır geç değil yeter ki sabret yanlış işler yapma
00 Yorumla
1 yılYaslandın ben yırmı yasınsayım ıkı çocuk annesıyım🤣
00 Yorumla
1 yılHiç bir şey için geç değil bende bazen öyle derim ama her şeyin sırası ve zamanı var
00 YorumlaRabbim hayırlı ahlaklı bir eş sana nasip etsin Amin
00 Yorumla- Devamını Gör (55)
Devamını Gör(100)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > 26 yaşındayım ve hep ciddi ilişkim olsun istedim ve olmuyor çok mu geç kalınmış bir yaş sizce?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer