Kiloluyum diye kızlara yürüyemiyom yanlış mı yapıyorum?

biliyom red ederler. hani şu durumda da bakan oluyor yoğun ama bi etkinlik olur bişi olur ben hep arkada kalırım diye. ilişki işlerine girmiyorum.
hani zayıflayınca mesleğim param olunca daha iyileri çıkar karşıma diye avutuyorum kendimi yanlış mı bu
Kiloluyum diye kızlara yürüyemiyom yanlış mı yapıyorum?
Cevapla