Mutlu edecek bişey yapmıyo değerli hissettirmiyo?

Aylar oldu birbirimizin hayatındayız ilk zamanlar sürekli normal ayrı görüntülü ayrı arardı mesaj atardı geç yazmazdı açmayınca merak eder söylenirdi iyi giderken bu hata yaptı ayrıldık daha da düzelemedik şans istedi verdim çaba göstermedi özür dilemedi küçük bı çiçek bı hediye alıp gönlümü yapmadı çok şatafatlı bişeyde de gözüm yok tamamen bitirdim bırakmadı yine şans isteyip görüşmek istiyo ısrarla görüşelim konuşalım dedi tamam dedim ama insan sevdiğini değerli olan birine bunları yapar hissettirir benim değil onun düşünmesi gerekirken o hiçbirini yapmıyo gün içinde aramıyo çok geç yazıyo kıskanmıyo yani insan mutlu etmek için akla karayı seçer bı yolunu bulur eder O sadece biraz uzak oturuyoruz geldiği yolu söylüyo
Güncellemeler
1 yıl
Bı ilişki icindeysem karşımdaki kişiden ilgi bekliyorum mutlu etmesini bekliyorum ben demeyim ona sürpriz yap ilgilen hediye al et o düşünsün içinden gelerek yapsın istiyorum
Mutlu edecek bişey yapmıyo değerli hissettirmiyo?
Cevapla