AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
555Cevap
Vücut güzelliğine ònem veriyorum seks , de severim fakat şahsiyetde önemli kişilikli ise beğeniyor isem gerisi teferruat yine.
biz vücut güzelliğine önem veriyorsak eğer kilolu birisini nasıl sevelim dostum adı üstünde vücut güzelliğine önem veriyoruz
Balık etliyse sorun olmaz ama o balık balina olmamalı..😊
Seviyorsam zayıflaması için elimden geleni yaparım estetik için değil onun sağlığı için..
kilolu olmasın ama çok zayıfta olmasın ele avuca gelsin balık etli diyelim balinayı balıktan saymayalım lütfen balık etli derken :)
ya bırak bu işleri.. yiyor yiyor şişiyorlar ondan sonra kiloyu takarmısınız.. tabi takarım..
karada yürüyen balinayla hayat sürelim istiyorsunuz. kendinize bakın kızlar.. homidi gırtlak gitmez bu iş...
Helaaaal
...
takmak ne kelime, öyle bir sevgili edinmem bile... kız dediğin alımlı, bakımlı olmalı. hantal, kilolu olmamalı. Hastalık nedeniyle kilolu olanları saymıyorum ama maalesef ülkemizde kilolu kızlar hat safhada
Ben erkek olsam takarım :s
Sanırım bnde
Ama erkeğe kilo yakışıyor
Yok ben yakıştıramıyorum ya ;s
kilo almış ve umursamamaya devam ediyorsa takarım sonuçta bir erkek olarak sevdiğim bayanın gözümü dışarıda bırakmaması gerek.. herşey karşılıklı tabi aynı şeyler erkek içinde geçerli
No kilo :D tabii onemli
gider canan karataymiydi neydi onun eline veririm
hem kilo bazi hastaliklari beraberinde getirir
Bunu takan sevmiyordur, ilerde öocuk doğurduğunda yaşlandığında kilo olacak yani ama sağlık için kilolu olmaması lazım
kiloluysa problem değil, abartıysa problem, ama çaresi var fitness salonlarında takılırız, yeterki gerçek sevgi olsun.
Kilonun vücudundaki dağılımı önemli. Yüzün kilolu değilse bh çok fazla göze batmaz. Ayrıca erkekler için çekici bölgelerdeki dağılımdır bizler için en önemli olan.
Bana sorarsan ben aşırı derecede kilolu olan bayanlara ilgi duyamıyorum bilmiyorum ama hiç çekici gelmiyor bana yani kimse yanlış anlamasın ama asla kilolu biriyle birlikte olmam..
zayıflamak çok zor değil. İnsan severse önüne hangi dağ gelse düzleşir.
NOT: EİG deki kız çok hoşmuş bu arada
şimdi her erkeğin kafasında canlandırdığı tipler vardır. insandan insana değişir ama hiçbir erkekte şişman bir kız düşünmez gibime geliyor.
Sorunun cevabını kurmuş olduğun cümlede var zaten saygılar:)
yalan söylemeyi sevmem bizim millet lafta sibelcan der gerçekte hande yener :)
Kilolu olması elbette sorun olmaz, önemli olan bakımlı olması, kafalarımızın uyuşması, pozitif olması, iyi niyetli, sadakatli olması, bir çok özellik sıralanabilir. Kilolu olmasını görmezsiniz bile
Takiyosa zaten kilolu sevmez kanki , seviyosa da takmaz ;)
Sevdiğim kız benden kilolu, benm için pek problem yok ama ben kendimi daha fit yapmaya çalışıyorum o da sen yapıyorsan bende spor yapacağım diyor ozaman ben onun için spor yapıyorum.
Benim sevgilim 90 kilo ben 49 :( fazlasıyla takıyorum zayiflamakta istemiyo istiyor da çabası yok iğrenç bir durum yanımda öyle birini gezdirmek istemiyorum acikcasi ama seviyorum yani katlancam mecburen abi kardeş saniyolar bizi :/
Bence erkeğe yakışıyor kilo, kadına hiç yakışmıyor ama..
Seni oyle sevdiyse sorun yok ama sonradan kilo aldıysan bunu başta sen sorun edip o kiloları vermelisin
Beni bu halimle sevdi ve çok koştu peşimden.. Ama gerçekten takmıyor olamaz
benim sevdiğim hastalik ya da başka bişey diilse şişman olamaz bir kaç kilo alir ve geri verir hayattan koparmamki onu ben hayati sevende dikkat eder
Nasıl kilolu o önemli bazılarına göre Kelly Brookda kilolu böyle bir kiloluluk mu. Ha ben bana göre kilolu olan bir kadınla çıkmam yanımda 2iz yatak gezdirmek istesem kız arkadaşımı istikbalden seçerim
Eğer gerçekten seviyorsan fark etmez ister kilolu olsun ister obez ister sakat olsun fark etmez sevdiysen eğer.
zaten muhtemelen öyle birine aşık olmam o yüzden takılacak birşeyde yok olan biride zaten takmaz diye düşünüyorum takıyorsa niye aşık olsun ki?
"Kızlar neden yakışıklı erkekleri tercih ediyor?" Soruları soran insanların yanıtlarını görüyorum ve trajik bir şekilde gülüyorum.
beni seviyorsa ve bende sevmişsem isterse 1 ton olsun sıkıntı olmaz. ben muhabbete bakarım.
kesinlikle takardım, twerk dansı yapışına bağlı birazda :D
Bu lanet soru yaklasik 3 gundur sorularin en ustunde cikiyor acaba cevap yazsam gider mi diyerekten cevaplamak istiyorum ve cevapladim
Ve gitti
Takanlar vardır elbet ama bir bayan ne zayıf olacak ne kilolu Balık etli olacak ;) :)
Cok celiskili bir soru zsten SEVMIS neden begenmesin SEVDIGI KADINI BEGENIRMISINZ DIYE bir SORUolurmi kiloli begenmemismi ztn
güzel yorum
Açıkcası benimle birlikte olan birinin kilo sorunu olmaz. Üzüm üzüme misali..
Ben takarım :) Her sabah formda kalmak ben koşuyorsam o da koşacak :)
1-2 ay da mum gibi olur (:
Cirkin kadin yoktur votka vardir. Bazi kilolu ya da kilosuz kadinlar icin cok votka gerekiyor ama. Yani soru kg degil 😃
biraz takardım fakat bunu ona pek sölemezdim galiba
Kilolu olsa sevdıgım kadın olmazdı, tutaun bogazını az yesin, kadınım olduktan sonra da ben kılo aldırmam zaten
Her şisko yemek yediği için mi kilolu?
Özünde evet, eb azından yemek yiyerek şişmanlamadıysa bile yemeyerek zayıflayabilir değil mi
Hayır takmam gerçek güzellik insanın içinde oldugunu geç anladim ama iyi anladim..
Zayıflamak istiyorsa beraber spora giderdik. Yok ben böyle mutluyum diyorsa beni de mutlu etsene derdim :)
Kilolu olmasını istemem ama çok hafif kilosu varsa olabilir :).
ciddi düşünüyorsam takmam. tek gecelik düşünüyorsam takarım
beni böyle sev seveceksen oldugum gibi. askta kilonun yasin ne önemi var
kilo vermesini istemeyen adamlarda var. ornek benim kuzen. sevgilisine kilo verirsen terk ederim diyor âmk
ahah sorma benımde kuzen aynı dunya guzelıde olsa hıc ilgisinı cekmıyor :) kilolu olcakmısmıs
Seviyorsam isterse 1 ton olsun. Ben sevmişim kime ne?
Çok aşırı değilse sorun olmaz. Aşırıysa zaten sağlını düşünürüm, beraber spor yaparız kilo verdiririm. Yeterki gönüller bir olsun..
takarım ben şişko kadın sevmiyorum
göbekli kadın istedigi kadr guzel olsun itici geliyor
Bedeni 38 ve altı kızlarla çıkardım erkek olsam ki ben 36 olmama rağmen dal gibi değilim o yüzden38 ve altı iyi
Ben takmazdım ama herseyin fazlasi zarar hattinden fazla olmasi o kadinin kararsizligini gosterir
bana göre kadın 60 kiloysa kiloludur ideal olanı 50-55 bu kiloya inebilirim diyorsa elimden gelen yardımı yaparım kendisine yok olmaz derse kendisi bilir
Hafif balk etliysen obez degilsn bnce sorun yok ben hafif balik etliym sevglm kilo verme boyle iyisin kadin dedgn. balik etliolmali falan diyor
boyum 157 kilom 85..2 haftada 3 kilo verdim balık etli değilim yani.. ama mücadele ediyorum diyetisyene gidiyorum 2 haftada bir
Benim boyum 1.65 kilom 65 orantılı yani :))
Abi ne zayıf olacak nede şişman balık gibi olacak tad verecek
herkes iç güzellik der ama aslında kımse kabul etmez bır yerde dıs güzellik der eminim
Zayıflar ne olacak ki kilodan yeterki onunla bir ömür geçirmeye değecek bir insan olsun
Bence daha da iyi olur.
Nasıl yani?
Kilolu olması daha da iyidir.
Neden daha iyi sence merak ettim
Beraber sadece salata yiyebileceğim bir kadınla ömür geçmez.
takmak değil de her şeyden önce sağlık için ona yardımcı olurdum destekçisi olurdum
Ben kız arkadaşlarımın gene kiloluydu (((: yumak gibi kızlar beni seviyor galiba. Bende onları seviyorum sorun yok. Bana gayet sevimli geliyorlar ((((: <3
maalesef evet. Yani şöyle söyliyim 55in üzeri impossible
uuuuu hayir :) seviyorsam zaten oyle sevmisimdir gerisi teferruat
Bunu takacak ilsam asik ilmam ya da sevmezdim soru da celiski var