AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
555Cevap
ikimizin dışardan baktığın zaman uyum sağlaması önemli, küçüklükten beri sevdiğin olursa değişebilir bu durum 😊😊
Balıketli Kadınlara hep ilgi duymuşumdur ama kilo kısmı fazlaysa olmaz diyorum ;)
Aga nasılki kadın erkek benden kısa olmayacak diyorsa, ben de kadın benden kilolu olmayacak diyorum.
Mantığı anlayamadım yalnız? Seviyorsan kilosu neden umrunda olsunki.
Erkeklerin % 98 i.. Bir kac ay sonra.. fit hatun arar gözleri.
Şöyle sırım gibi fit olsun der erkek
Takılırım tabiki neden takılmayım bir ömer aynı yastığa baş koyucaz hakkımız yok mu yani?
Mecnun'a Sormuşlar : Leyla O Kadar Güzel Değil Onun Neresini Sevdin? Mecnun : ''Sen Onu Bir de Benim Gözümle Görsen..
kadını kiloluyken sevmişim vucut artık önemsizdir :)
sevdıgım kadın kılo'lu olmasın allahım... nettttt...
Cok asiri kilolu degilse yani saglik acisindan testlerinde sorun yoksa fazla zorlamazdim.
adı uzerinde seviyorum takmam zaten balık etlı seviyorumm
Benim görüşüm seviyorsam kilosu hiç önemli değil ama cok aşırı olursa zayıfla derim yani , zaten bir kız kilosu en fazla 70/80 kilo olması lazım
Olmasın kardeşim hasta değilse sağlık sorunu yoksa olmasın ayı gibi yemesin aşağılarım bile kadın dediğin cekici gzel olur. 50 yıl leğen gibi bir popoya bakamam :)
kilodan nefret ediyorum bende kiloluyum zayıfladım zayıflayacamda bence bir kadına kilo hiç ama hiç yakışmıyo
Kilo sevmiyorum ya sevdiğim kız olsa da kilo vermesine yardımcı olurum bir şekilde spor salonuna götürürüm
Kadınlar nasıl fizikli boylu poslu erkekleri istiyorlarsa, biz erkekler de aynı şekilde kadınlar istiyoruz.
yahu soru cok sacma... diyosun ki sevdigin kiz? ben bir kizi seviyosam herseyiyi severim hicbirseyide gozume batmaz oyle olsa sevemezdim zaten
Bilemiyorum takardim sanırım çok kiloluysa sevmezdim sanırım. Şimdiye kadar kilolu bir kıza da yakınlık kurmadım çünkü
kilolulara lafım sözü yok zayıflamak için çabalıyorsa sorun yok ama kendini koyuyor verdiyse o ayrı o zaman takarım
Görünüş önemli ama sevgi ask çok daha önemli sevmissem neyin ne onemi var..
Kendi sağlığı için zayıflamasını biraz daha dikkat etmesi konusunda ısrarcı olurdum hani ama sürekli başınada kalkmam kilolu diye maden sevmişiz başta bir kere kiloyu sorun etmemişiz demektir.
Hani derler ya görünümünle karşılanır fikirlerinle uğurlanırsın diye aynende öyle
Kilo dediğin nedir ki be birlikte fitnessa gitmek için bahanen olur kilonun cok yakıstıgı kadınlar var mesela kate uptown bildiğin ayva göbekli ama üstüne manken tanımam
Hiç sevmem kadında kilo iyi durmuyor, düşüncem bu, ama geçenlerde biriyle tanıştım kız kiloluydu o dk bu Kızın sevgilim Olmasını istedim çok hoştu. anladım ki kilo filan hikaye
sevince umrunda olmuyor insanın...
Nişanlım hiç takmıyor ya da öyle görünüyor ama bn bile takıyorsam o kesinlikle takıyordr
Bak çok sevdiğin zaman umursamıyorsun, tamam belki aklından geçirirsin ya kilolu değil de zayıf olsaydı biraz diye ama emin ol gene onun yanında oluyorsun. Başkasını zaten istemiyorsun. Kilolu olduğundan o kadar rahatsız oluyorsan zayıflamak için yapabileceğin bir sürü şey var, ama sadece bahane üretme bu konuda asla ; yok kilo veremiyorum, su içsem yarıyor falan diye.. iyi bir diyetisyen ile çok çok kilolu bile olsan 3-4 senede çok düzgün bir fiziğe sahip olabilirsin de.. Çok sevdiğim bir arkadaşım var kız 1,74 boyunda, önceki resimlerini gördüm kız 135 kiloymış, şimdi 65 kilo kız bir yandan spor yapıyor bir yandan da diyetini hala uyguluyor. Kız yakın zamanda rahatsızlandı ve kortizonlu ilaçlar kullanmaya başladı ama ona rağmen belirli bir diyete devam etti, aşçı olmasına rağmen tuz tüketmedi vs vs... Kısacası tamamiyle seninle alakalı. He eğer ben yapamıyorum beceremiyorum diyorsan da bu konuda dert yanmayacaksın..
Ben diyetistyene gidiyorum, mücadele ediyorum yani..2 haftada 3 kilo verdim Şu an 85 kiloyum Nisana kadar artık ne kadar verebilirsem ! Nişanlımı çok seviyorum çünkü.. Beni bu konuda kıracak herhangi bir sey söylemedi hiç ama sonuçta erkek taksa bile haklı, nisanda evleneceğiz Onun beni böyle görmesini istemiyorum.. Piskolojim mahvolmuş durumda
Evlenecek olmana da zaten sağlıklı bir programa başlamış olmana da çok sevindim senin adına :) sen zaten elinden geleni yapıyormuşsun, artık bu aşamadan sonra hiçbirşeyi dert etme.. şimdiden mutluluklar dilerim size :)
Tesekkür ederim, iyi akşamlar :)
Hayır takmam ruhunun güzel benim için yeterli her erkek için aynı şeyi söyleyemem erkekler genellikle manken gibi bayan isterler ama aşk başka bir şey başka bir duygu kilonun hiç bir önemi yok önemli olan ruh guzelligi
bir insan sevdigi kisinin oncelikle saglik acisindan zayiflamasini ister gercekten seviyorsa tabi asiri kilodan bahsediyorum
Beraber diyete girerdik sanırım :) Sorun kalmaz ama fazla takmazdım
bir yarımlık takarım. boğa gibi kadındır o sonuçta.
ben asla takmam kalbi beni seviyorsa ve deyer veriyorsa kilolu olmuş olmamış farketmez sevsin yeter
kiloluysa zaten sevme ihtamalim cok dusuk anca ruh ikizim olursa oda kac tane var ki zatem
Sevdiğim kız kiko aksa takmam ama kilolu bir kızı sevebilirmiyim farklı bir konu
ee takilmicak biseymi ki bu goz sevmezse gonul de katlanmaz
Aşırıya kaçan bir kilosu yoksa sorun olmaz, tercihim balık etli. Kemik sevmem.
Yanlış soru, şöyle olmalıydı; kilolu kadınlardan hoşlanır mısınız?
yok ama yokuştan birlikte benimle yuvarlanacaksa...
Takılmamalı ama yine de zayıflamak için çabası olmalı bayanın.
Selam
Kilolu da olsa yakışanlar var tabi 100 kilodan bahsetmiyorum hafif balık etli ;)
Başta onunla öyle iken sevgili olmuşsam takmam ama girdikçe kilo alıyor ise orda dur derim :)
Gusulsüz yabani sen gerçekten gusulsüzmüsün kız, cenabet mi geziyorsun sürekli?
kilolu kadin sevmem sevdiysem zaten kilolarina bakmiom karakterine bakiom demektir
oda kilosundan rahatsızsa beraber spor yapardık her gün
Takmam arkadas takmam l*n takmam yeter ulan 5 gundur her yorumdan sonra bu soru neden karsima cikiyor cildirttiniz * .
Sevdiğim kızlar genelde obeziteye dönük ve obezler olmuyor ama... Zayıflatırdım heralde diye düşünüyorum.
Bence Eğer Beni anlayip önemsiyorsa ne diş görünüşü nede kilosu önemli. isterse seksi olmasin hiç sorun degil :D bence ;XD
çokta fazla takılacak bişey değil kendi kilolu olanın zayıf sevgili istemesi saçma tabi ama kilolu bazen iide olabilio :D
kesinlikle takarim kadin dedigin seksi olacak erkegini yormayacak kilolu kadinla oooooo hic bise yapilmaz
Kilolu olmasi sknti olurdu tabi bakmayin ask herseyi gormemezlikten getirir askin gozu kordur lagina inanmyrum.. bosanmalarin cogu bu yuzden oluyor..
Zaten bize diyecek bişey bırakmamışsın ki. Vücut güzelliğine önem veriyorsak takarız zaten
Demi, size hak veriyorum bu konuda
Him bilmem bn killolu kizlardan hoslaniyorum benim icn sikinti olmaz
Aferin sana
Saol
Mesela kaç kilo olmalı maksimum
80 ve 110 arasi
aslında takmam seviyosam kilosunu falan görmem oda beni seviyosa sempatikse yamede yanında yat daha iyi olur :)
Vallla ilkokulda sevmediğim bir kız vardı kiloluydu ve ter kokuyodu leş gibi ayrıca kötü giyiniyodu. O gün bugündür kilolu kızlardan nefret ederim.
kilolu ya da zayıf olmak önemli değil önemli olan sıkı ve belde simit basen de davul göğüs altında şişme yelek gibi çıkıntıların olmaması
Bence zayıfsam takabilirim belki. Ama kilolu bir erkeğin mesela zayıf kız istemesi bana çokda mantıklı gelmez.
Estetiği bozacak ölçüde olacaksa evet bence bir problem. Zaten yapılan araştırmalarda eğer çiftler birbirlerinin kilolarını önemsemezlerse genelde şişmanladıkları sonucuna ulaşılmış.
seven insan kiloymus , boyuymuş , gözüymüş , kaşıymış demeden sever ne var kiloluysa zayiflar eğer seviyorsan gercekten boşver kiloyu sen sevmene devam et kardes
Seviyorsam takmam ki.
Ama hani ne biliyim zayıf kadın her zaman iyidir.
Abartılı bişeyse takarım ama tatlı tombik bişeyse çok hoşuma gider :)
çok fazla olmazsa sıkıntı yok balık etli falan olsun en fazla
sevdiğim kız kilolu alsa yine sevmeye devam ederim ama en başta kilolu birini sevmem