AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
555Cevap
kilolu olupta güzel olan vücutlar var.. önemli olan oranlar..90 60 90 la 110 80 110 aynı güzellikte görünür oranlar aynı çünkü... ayrıca orantısız olsada severim önemli olan vücut güzelliği değil her kadın güzeldir
Bence sağlık problemi yoksa zayıflasa iyi olur. Aynısı benim içinde geçerli.. Biraz dişi sıkmak lazım.
Aklima eski manitam geldi kiz acaip sismandi ama tatli bir kizdi kucagima oturdugunda ayaklarimi bir gün boyunca kullanamamistim :D
Neye gore kilo? ne kadar kilo? Biri var etli butlu hafif tombik veya etlice... biri var bildigin okuz olmasi gerekenin iki kati.. hem kendisine saygisi olmayan bana hic saygi duymaz
arkadaşlar yapmayın.. bunun hastalığı var.. hormonel olayları var.. bunu kendine saygısızlık olarak değerlendirmek çok doğru değil.. psikolojik sebepleri de olabilir.. mesnetsiz yorumlar yapmayalım..
@gecgelirim bos konusma o saydiklarin istisna... Biz ne yesem yariyo deyipte hamuduyla goturen sagliklilar icin konusuyoruz bir tek sen yanlis anladin mevzuyu!
bu yazışmalardan onlar içn konuştuğunuza dair bir anlam çıkartabiliyorsan helal olsun...
bana gore kılolu olması nornal ama asırı kılolu iyı degıl sevmem sahsen
hastalık oslun hormonal olsun isterse havadan kilo kapacak değil ya bizdede var yedigimize dikkat ediyoruz.
Takarım abi..
Kalın belli, yağlı vücutlu kadınlardan nefret ediyorum..
Hamur yoğuruyormuşum gibi geliyor..
His yok, narinlik yok çünkü bunlarda..
Allah her erkeğe kıvrak ve ince belli bir kadın nasip etsin..
kilolu biriyle konuşmam bile nekadar güzel olursa olsun
balık etli olabilir ama onda sıkıntı yok. bikere yokluk zamanımda buluşmuştum yemeğe gittik ben 1 iskender söyledim o 1,5 üstüne bide künefe istedi hepsini de yedi. ha bide terliyo. sonra bir ayakkabı bakcam dedi tabi ayakda iri olunca ayakkabıya zor sığdı. aman derim şişman kızlara tövbeliyim. soruyu soran şişmansan eğer neyap ne et zayıfla kızım valla bak
Okurken bile güldüm, senin hali, ni görseydim daha çok gülerdim :) Bu arada teşekkürler yorumun için, zayıflıyorum bn, mücadeleye devam ediyorum sevdiğim adam için :)
Seviyorsam kilo vermesini isterim oda beni seviyorsa dener en azından
Kesinlikle evet
en son seks yaptıgım arkadas 95 kiloydu ve mkemmeldi. mesele kiloda değil cilvede derim.
Farklı bir bakış açısı ama anladığım kadarıyla çoğu erkek takıyor
kendini bilen kadın her koşulda kadınlıgını yaşatır:) hayır demem:) şu sıralar yanlızım... ama hyır demem için cilvesiz olması lazım
Karni aç olan insan yemegin tuzuna bakmadan tuz koyar.
Yuregi ac olan insan da kiloya bakmadan gönül koyar.
Erkekler kilolu Kadınları sevmez... erkekler gördüklerine aşık olur kadınlar duyduklarına 😉
Kesinlikle haklısın.. O yüzden kadınlar makyaj yapar, erkekler ise yalan söyler :)
Kadınlar hep dürüstür 😃😃😃 çok Haklısın
Ben kilosunu değil kendini sevdiysem takmışım kilosuna.
kiloluydu ama benım ıcın sorun değil onemlı olan masumiyeti davranışları
Takmam aksine onun kilo vermesi zorlanmaması sagligi icin yarsim ederim ne yani kilosu yüzünden terkmi edeyim
Kilolu olmasını tercih ederim.
Tahta gibi olmasın bence. :)
Kişilik de önemli tabii ki...
Ben sporcuyum ama o şişman biraz. hatta sürekli de yiyor :D. ama hiçbir önemi yok çok seviyorum
İlginç , sporcu olmana rağmen bunu takmaman çok ilginç :)
Ya ama öyle bir güzel gülüyor ki onda güzellik var bende tip yok yanına yakışmak için çabalıyorum. bide ben 188im o 157. bunu da kafaya takıp senin gibi düşünüyor korkuyorım zayıflarda daha güzel olursa diye jshshdhdhdhdh
80 üstü olmamalı kadın dediğin, altiysa kilolu olma durumu boya göre şekillenir, 150 olup, 75,80 kg olsa o da kilol. sayılabilir, en ideali eşiyle orantılı kiloda olmaktır, ;)
#V
Seviyorsam kilosunu sorun etmemişimdir zaten etmemde.
Ancak sağlığı acısından zayıflaması için çaba gösteririm hergun beraber spor yapabiliriz.
Hayır zaten benimle beraber olduğunda kilo problemi kesinlikle olmaz aksine onu zayıflatırım...
ben yıllardır 130 kg lik bir kadına aşığım ama bu sene çok zayıfladı 90 kg şu anda balık oldu
Aşkla alakalı bir durum aşıksam önemli olacağını pek sanmıyorum. Sonuçta kalpler Allah'a aittir. Allah çekip çevirir
Kilolu kadını hangi erkek ister ki sadece sevdiği için isteyebilir.
Takarım ama kilolu olduğu için değil. Kendini önemsiz görüp kendine bakmadığı için takarım
Mantıklı..
ben sevdiğim kız için 18 kg verdim o bana şişko diyo diye, kas kütlesi alarak 81e geri çıktım aslında onun için yapmıştım ama artık yanımda değil. En nihayetinde bana yaradı bu iş :D
:D :D
Kusura bakma ama kilolu kızlar zaten hiç ilgimi çekmez aşık olmam mümkün değil çünkü ben spora meraklı ve sağlıklı yaşamaya çalışan biriyim herkes bunun bilincinde olmalı çünkü kilo demek sağlık sorunları demek kilolu olmak veya olmamak senin elinde günümüzde çok rahat kaynaklar vesaire sayesinde zayıflamak mümkün
Takmak mı? Evlendikten sonra aldıysa o kiloları boşanma sebebidir benim için.. Bir danayla evli olmak hiç hoş değil.
Haklısın ama büyük konuşma
Sen de haklısın. Büyük konuşmamak lazım.
Dış güzelliğini seviyorsan evet ama onunla muhabbeti seviyorsan çok önemli değil ancak aşırı kilo sağlık açısından iyi değil
sevdıgım kadınsa zaten kılosunuda sevmışımdır lakın daha sonradan alırsa zayuflaması ıcın baskı yaparım
sonuçta çok terleyen.
okur olmaz yerinde yaralar olan.
birde kilolu bayanda normalin üstünde istenmeyen tüyler olur.
Bunları takmam diyemem :(
Üzgünüm
Kesinlikle hayır önemli olan ahlakı masumiyeti seviyorsam zaten dünyanın en güzeli odur her haliyle :)
Kilolu insanları sevmedim sevemedim. Sağlıkları için gırtlaklarını tutamıyorlar ve hep genetiğe çeviriyorlar işi.
Eğer gayret edip vermek isterse seve seve desteklerim. Yok benim genetik diyip geçiyorsa olmaz o.
Çok aşırı kilo tabikide iyi bişey değil normal kilo bazı kadını gayet hoş biri yapabiliyo zaten karşındaki insanı sevmişsen onu o haliyle güzel bulmuş sevmişin gerisinin ne önemi var
Ben şahsen kilolu bir erkek istemezdim
Ama erkeklerin kiloyu taktığını sanmam
Ota boka tahrik oluyolar
Seven takmaz. Taksa bile onu bırakmaz. Seven dış görünüşe değil iç görünüşe bakar. Onu mutlu etmeye etmeye bakar. Tamam belki sorun yaratır kendinde. Ama onu yalnız bırakmamalı. Gerekirse birlikte spor yapılmalı.
obez olmadigi surece hayir takmam. bende iri biriyim zayiflamayi dusunmuyorum sevgilimin de biraz kilolu olmasi beni rahatsiz etmez.
Evet takarim cunku ben kadinda selulit sevmiyorum cok itici geliyor ve seks acisindan kilolu olmak cok kotu yani. Bayanlarda ozellikle. Bircok seye engel oluyor.
yaa normal balık etli falansa hiç takmam ama eğer kilosu sağlığına etki ediyosa veya etme ihtimali olursa takarım tabi elimden geleni de yaparım onun zayıflayıp sağlığının etkilenmemesi için
ben evli biri olarak eşimin kilolarını dert ediyorum.
Sana hak veriyorum, bnde erkek olsaydım sizin gibi düşünürdüm.. Erkeğe yakışıyor kilo ama kadına yakışmıyor
Sevdiginiz kadin.. Dan sonrasi onemli degilki.. Seviyorsan zaten oldugu sekilde kabul etmissindir.
sevdigim kiz kilo alsada severim 150 kilo olsa yine severim evlenince kilo almiyormu bayanlar cogu alıyor. ben kilosuna bakip sevmem insanligina bakarim. 😪
Kendi cevabınızı verdiniz "Sevdiğiniz" diyerek...
Takmam ben zaten nedense kilolu kızları seviyorum :D daha cana yakın gelirler. Çok uğraşırım kırarım ama ya olmasın daha iyi.
Çok şişman olmasın ama biraz olsada fark etmez 80 85 kiloyu gecmesin yani ben 73 kiloyum bazi kizlar 45-50 kilo hala zayıflamayi düşünüyor
Aşk Kilo , Yaş, Boy, Kör, Topal, Sağır, Dilsiz, Ecnebi, Memleket, Zengin, Fakir, Dinlermi :D
Eğer önem veren biriysem bakarım ama herkes için estetik beğeni farklıdır. Kimisi çok zayıf bayanlardan hoşlanır kimisi balık etlilerden, Ama bir kadın amiyane tabiri ile şişmansa ben onun giyinişine ve kendine gösterdiği özene ve özgüvenine bakarım.
Saglini etkileyecek derece de kiloluysa takarim tabi nee yapsam nasil bisey yapsamda kilo verdirip saglini duzene koysak falan diye takarim yani
Seviyosam takmam tabii normal sınırlar içindeyse sonucta zamanla kadınların çoğu kilo alıyo zaten doğumdu vs ama kilo vermeyede iknaya çalışılır ben çok kilo aldım diyet mi yapsam birlikte yapalım mi gibi :)
aşırı kilolu olupda ben kilo vermem böyle memnunum diyorsa kusura bakmasın bende bekarlıkdan memnunum ne yapcam ben onu eve yastık niyetiylemi alcam yok arkadaş tahta gibide olsa razıyım ama süreli yiyip yatan bir obez olamaz
evet kilo olayını ciddiye alırım. kilolu kadın cinsellikte en fazla haz duyan ve zevk alan kadındır. biz erkekler genel olarak karşımızdakini mutlu etme takıntısına sahip biri olarak, kilolu sevenler için sıkıntı yok bence :)
Sağlık problemi yoksa takarım.. Ben bedenine önem vermeyen, benim geleceğime, aileme , yuvama nasıl önem verebilir ki?
l*n soru saçma * . kiloluysa sevmem zaten. ama seviyosam ve kiloluysa problem olmamış ki sevmişim.
benim hiç umurumda olmaz istediği kadar kilolu olabilir ben şişman insanları daha çok seviyorum çünkü gerçekten samimi dürüst hoşgörülü iyi niyetli oluyorlar
Onlar kiloya bakarsa biraz zor kız bulurlar önemli olan iç gorunuşu tipe önem verirsen çok işin var demek oluyo
evet kız 155cm boyunda 43 kilo... diyorum biraz kilo ol şöyle bir 46-47 cillop gibi yakışıyordu sana :D
Takilmam. Takilanda en aciz insandir.. kadin basimizin taci.. kilosu boyu posu.. bunlar cok onemli detaylar degil.
Kaç kilo mesela? Obezite bir sevgilim olsun istemem, eğer obezite değilsem... Dengi dengine çalar her şey :)
Takardim tabi manken gibi çıtır bir kız varken neden bir sisko ile çıkayım ki. Ic güzellik bir yerden sonra kurtarmiyor
kişiden kişiye değişir ama benim tercihim kilolu olması yönünde oluyor. sürekli diyet yapan kızlardan gına geldi bütün dünyaya.
elbette kilolu bayan erkek farketmez itici görünür. Bu bir gerçek.. Hayır diyenler olabilir tabi saygı duymak lazım
eğer kiloluysa zaten sevdiğim kadın olamaz, ancak seviyorsam ve sonradan kilo aldırmışsa duruma göre bakılır.
bence sorun olmazdı beraber spora başlardık :) outdoor olarak survivalist olarak doğa gezileri yeterki seveyim gözüm dönsün :)