5 yıllık ciddi ilişkimde erkek arkadaşım senden soğudum sevgim gitti yazıp ayrıldı pişman olur mu?

erkek arkadaşımla 5 yıldır beraberiz ilişkimizin ilk başlarında 8 aylık bir süre de bana senden soğudum fakat soğumak istemiyorum yazıp ayrılmıştı 6 ay sonrasında yazdı tekrar beraber olduk toplamda 5 yıl sürdü buluştuğumuz zamanlarda çok iyi anlaşıyorduk çok büyük kavga da etsek buluşunca düzeltiyorduk fakat mesajlaşmalarda kendimizi ifade edemiyorduk sorun yaşıyorduk ilişkimiz içinde bana da senden ayrılmam aldatma olmadığı sürece ayrılırsak da sen yazmazsan ben yazarım tekrar oluruz gibi şeyler söylüyordu aramızda son 1 yıldır bunaltıyorsun her gün konuşmak zorunda mıyız gibi şeyler söylemişti bende ona göre kendimi şekillendirmiştim fakat bu ilişkimizde sorun olmamıştı durduk yere her şey yolundayken eskisi kadar seninle ilgilenemiyorum seni kırıyorum ikimiz içinde iyi olan bu birbirimizi yoruyoruz yazıp benden ayrıldı önceki ayrılmalarda aramamı yazmamı istiyordu fakat bu sefer arama istemediğim biriyle üzülüypr diye niye beraber olim sevgim gitti soğudum gibi şeyler söyleyip beni her yerden çıkarttı çok kırıldım evine gitsem yüzyüze konuşsak belki düzelir ama bunu benim yapmam doğru olur mu bilmiyorum yazar mı pişman olur mu neden bir anda böyle oldu ortada hiçbir sorun yokken neden sevgim gitti dedi yardımcı olun ne yapmam lazım fikir verin lütfen çok üzülüyorum
5 yıllık ciddi ilişkimde erkek arkadaşım senden soğudum sevgim gitti yazıp ayrıldı pişman olur mu?
Cevapla