Selam arkadaşlar sevgilim benden 1 ay önce ayrıldı 2 buçuk ay birlikteligimiz oldu çok değer verdim çok sevdim çok peşinden koştum sevgiliyken hala çok seviyorum acısını çekiyorum çok tartışıyoduk bazı sıralar ve ayrılmadan 10 gün önce kavgalıydik karne gününde kavga ettik bana bağırdığı için telefonda bende arkadaşına sevgilim hakkında bi söz söyledim sinirden sevgilimde sinirden çıkıp gitti işte buluşturdu arkadaşı bizi o an neden ben senden özür dilim dedi son kez bana bakarak gitti ve 25 haziranda doğum günümdü o gece kutladı ve ben uyuduğumda da gece 12 de ayrılalımbunu yazdı çok zordu fake hesaplardan yazdım engelledi aradım neden ayrıldın dedim işte öyle dedi ayrıldıktan 1 hafta peşinden koştum arkadaşlarım tavsiye verdi peşinden koşma umursama pişman olucak geri dönücek sana dedi o gün nbr yazdı bende iyi sen dedim iyi bende dedi dedi ki bak benim diğer hesaptan kimseye yazma bende yazmıyorum ztn dedim oda bak seninle ark kalabiliriz ama diğer türlü olmaz dedi bende tamam dedim sevgiliyken hesabımız birbirimizdeydi sevgiliyken çok kıskançtı baskiciydi markette gitsem aramami istiyodu en yakın erkek arkadaşım var kardeşim giibi kıskaniyo senden hoşlandığını düşünüyorum diyo sevgilim arkadaşlar sorum çok değer verdim çok sevdim peşinden çok koştum pişman olur mu çünkü kimse ona o değeri vermedi ayrıldığımizds yazdım neden ayrıldın lütfen barışalım seni çok özledim buluşalım görsem seni dedim gelmicem şimdi beni rahatsız etme dedi çok rahat bi şekilde söyledi bunu lütfen görüşünüz nedir pişman olur mu geri döner mi bana😥🥺?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer