Beni ilişkide üzdü değersiz hisssettirdi pişman olup aşk acısı çekmesi için ne yazabilirim resmen mesajlarında arayışta gibi hissettirdi nolur yardımcı olun benden başkasını düşünmemesi için napmalıyım
Arkadaşlar ayrıldığım eski sevgilim bu şekilde şeyler yazdı sizce ne yazmalıyım?
Bence seni tamamen cepte görüyor ve sevmiyor artık bahane arıyor ayrılmak için şunu yaz kendin gibisine denk gelirsin umarım kalbin gibi kal hayatında başarılar uzun paragraf yazma bence gerek yok o düşünsün artık
Evet çok rahat davranıyor resmen ilgisizliği ve yalanları yüzünden ondan ayrıldım ancak hemen yeni bir sevgili düşünme arayışına bile girmiş gibi mesajlarda ilişki adını ağzıma almayacaktım normalde ben ayrıldığın kişinin karşısında nasıl bir ilişki düşünüyorum falan bahsedebilirsin ki onun arkadaşlarına istek attığım için 3 gün önce yazmıştı o şekilde iletişim kurmaya başladık sence iletişimi bitireyim mi artık engelleyeyim ne yapayım
Bence engelleme kalsın ama hiç bir şekilde iletişime geçme ilgiyide kes ona ayırdığın zamanı bu süreçte kendine ayır ve yeni hobiler edin aklına geldikçe seni üzen tarafları aklına getir
Bahane uydurmuş. Engeller gitsin. Böyleleri seni ztn sonradansa elde edebileceğini düşünüyorlar yazssamda konusablrm dıe. Bahanesi çünkü aşşırı saçma. Ve hangi insan mesajlaşırken parantez açıp açıklar ammmk
Evet resmen yeni bir ilişki kuracağını dile getiriyor açık açık bu ne zaman olacağı belli olmaz falan diyor nasıl bu kadar rahat konuşuyor anlamıyorum o ilişki cümlesini ben ağzıma almam eski sevgilimin karşısında insanda biraz utanma olur sence ne yapmalıyım pişman olmazsa aşk acısı yaşaması için nasıl bir tavır almalıyım böyle bir insana karşı ne olur yardımcı olur
Ask acısı yaşatmak zorunda diilsn ki. Seni yedeğe atan ya da cepte olduğunu sanan birini düşünmek bile senin için zMan kaybı bence. Tabikide karşındaki biraz birsey hissetsin istersin ama böyle aptalinsanlar olunca olmuyor. Emin ol gerçekten değer veren biri karşına çıkınca anlıyorsun. Bunun sana şuanda değer vermediği belli
Onu biraz daha sonrasında yapmak istiyorum Bu sefer kendimi karaktersiz gibi göstermiş olurum şimdi gezip eğleniyor gibi fotoğraflar paylaşacağım WhatsApp'tan