Arkadaşlar ayrıldığım eski sevgilim bu şekilde şeyler yazdı sizce ne yazmalıyım?

Beni ilişkide üzdü değersiz hisssettirdi pişman olup aşk acısı çekmesi için ne yazabilirim resmen mesajlarında arayışta gibi hissettirdi nolur yardımcı olun benden başkasını düşünmemesi için napmalıyım
Arkadaşlar ayrıldığım eski sevgilim bu şekilde şeyler yazdı sizce ne yazmalıyım?
Arkadaşlar ayrıldığım eski sevgilim bu şekilde şeyler yazdı sizce ne yazmalıyım?
Arkadaşlar ayrıldığım eski sevgilim bu şekilde şeyler yazdı sizce ne yazmalıyım?
Cevapla