Flörte eski sevgilim yazdı dedim, tepkisi çok sakin kaldı sizce ne yazmalıyım?

Ona şeffaf olmak istedim ama cevapları çok sakin ve ne olduğumuz belli değil sizce ne yazayım en son

Flörte eski sevgilim yazdı dedim, tepkisi çok sakin kaldı sizce ne yazmalıyım?
Flörte eski sevgilim yazdı dedim, tepkisi çok sakin kaldı sizce ne yazmalıyım?
Flörte eski sevgilim yazdı dedim, tepkisi çok sakin kaldı sizce ne yazmalıyım?
Flörte eski sevgilim yazdı dedim, tepkisi çok sakin kaldı sizce ne yazmalıyım?
Konuşmalar bu şekilde benden hoşlanıyor gibi ama ilişkinin adı yok 1 aydan fazla oldu konuşuyoruz ne diye konuşuyoruz bilmiyorum
Flörte eski sevgilim yazdı dedim, tepkisi çok sakin kaldı sizce ne yazmalıyım?
Cevapla