Aldatma taraftarı değilim ama 5 senedir beraber olduğum insan artık dialog kurmaz oldu?

Evet arkadaşlar 2 senedir durum bu şekilde. Sürekli işlerini bahane ediyor. Bahane ediyor derken burada problem yok. Gerçekten iş yapıyor ve şef dolayısıyla eli hep dolu. Ama işten sonra zaman ayırmıyor ev işleri yapıyorum diyor. Bu da yalan değil eyw ama 2 senedir bu şekilde bazen ciddi bir şeyler konusmak için randevu alıyormuş gibi sözleşiyoruz su saatte konusuruz diye. Ne ondan yana ne benden yana aldatma gibi bir olay söz konusu değil. Fakat zaten mesafeli ilişki ve konusmayınca da artık keyif alamıyorum. Diyorum ki sadece sohbete muhabbete birisiyle konussam aldatma olur değil mi? Ya da ne yapmalıyım?

Aldatma taraftarı değilim ama 5 senedir beraber olduğum insan artık dialog kurmaz oldu?
Cevapla