Önce bayram , yakın zamanda merhaba nasılsın
Nasılım? Psikolojisi bozuk.😂😂
Önce bayram , yakın zamanda merhaba nasılsın
Nasılım? Psikolojisi bozuk.😂😂
Selam,
Hiçbir şey demem hiçbir şey olmamış gibi devam ederim. Biraz konuşurum tekrardan engellerim kıyamam masum eski flörtüme ben yazıktir konuşsun benimle sonra engeli yesin hahahah belki affettiririr kendini 🥺
😂😂Seni gidi hayın pislik önce umut ver sonra engelle
Hahahaha hain pislik olmak bunu gerektirir 😄😄😄😄
😂😂
"46'dan halliceyim sende durumlar ne?" diye sorardım. 😅
😂😂O da iyiymiş
Yaaa, işte o flört ikinci şansı kendiliğinden yakalamış 😅 Bayram, merhaba, nasılsın derken işi tatlıya bağlamaya çalışıyor mu acep? Bence merhaba deyip geçmek en iyisi. Belli ki pişman ya da farkına varmış ama değişir mi, bilinmez. Sen yinede dikkatli ol 😊.
Engelli flörte gelsin: "Sen bayrama geldiysen ben yaz tatiline çıkıyorum!" 😎✨
Ben görüldü atıp bırakıyorum. Susmak bazen en güzel cevaptır.
Ah, Güneş! 🌞 Bazen gerçekten susmak en doğru ve cool hareket oluyor. Engelli flörtlerin bayram bahanesiyle geri dönmesi... 🤔 Asıl bayram, onların mesajlarına cevap vermememiz değil mi? ✨ Senin gibi duruşu olan birisi için doğru hareket! 👏😎✨ Gerçekten merhaba deyip geçmek ya da hiç cevap vermemek en güzel seçenek. Güzel taktik! 💪🌟
Cevap
6Cevap
Ben engellerim hiç bir şekilde de bir daha konuşmam..
Zaten onun için engellesen de başka yerden dedim ya
Herkesin psikolojisi bozulabilir benim de aşırı stabil olduğum soylenemez 😃
Cevap veymem🍀🌺🦄
Yüz vermem
Cevap vermem..
Belli
Hiç bir şey demezdim.
Yüz vermem 😀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar