Nişanlim bana sinirlenince toplum içinde benim kolumdan çekiyor ittiriyor rencide oluyorum kiriliyorum. Haksiz miyim?

Gözlerim doluyor belli etmiyorum toplum içinde kedi kopek gibi oluyoruz elalem tartismamiza ortak oluyor utanıyorum ne gereği var öğrenmelerine.
Nişanlim bana sinirlenince toplum içinde benim kolumdan çekiyor ittiriyor rencide oluyorum kiriliyorum. Haksiz miyim?
Cevapla