Sürekli insanlar tarafından kullanilan kişi oldum gururuma dokunuyor artık haksız mıyım?

Her konuda kullanıldim aşk konusunda eski sevgilime maddi yük olmadım kavga ettiğimiz zamanlarda falan hasta halimle buluşmaya gidiyordum soğukta hatta bir keresinde soğukta 30 dakika bekletti parkta tek başıma ağladım, sevgililer gününe ben dedim buluşalım diye bir belediye çiçeği bile vermemişti bana bilmiyorum etrafımda görüyorum millet nasıl sevilip değer görüyor bana da yaklaşanlar bedenim için yaklaşıyorlar veya sevgimi kullanmak için o kadar gururuma dokunuyor ki bu durum artık asla birinin seveceği kadın olmayacağımı kabullendim zaten bir erkeğin ilk aşkı falan da olmadım. Bazen diyorum toprağın altına girsem keşke o zaman kimse iyi niyetimi kullanamaz
Sürekli insanlar tarafından kullanilan kişi oldum gururuma dokunuyor artık haksız mıyım?
Cevapla